Olisiko tyhmää ostaa anopille joululahjaksi esim. body shopin lahjapakkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millamarakatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millamarakatti

Vieras
Nyt iskee jo paniikki. Kaikki muut lahjat ostettu ja mietityy jo viimeistään marraskuussa mutta anopin lahja tuottaa vaikeuksia joka vuosi. Yleensä olemme ostaneet lahjakortin johonkin (jalkahoito, kasvohoito, hieronta sarjakortti) usein näistä kuitenkin aina valittaa "olikohan edes mitään hyötyä" ja aina on jotain vikaa. Kerran kokosimme herkkukorin, mutta siinä oli vääränlaisia tuotteita (ei tainnut pitää yhdestäkään).

Nyt ajattelin olisiko tyhmää olla vaivaamatta päätä tänä vuonna enempää ja viedä esim. body shopin lahjapakkaus? Itse käytän ko. tuotteita, joten niistä olisi helppo valita parhaimmat ja tykkään niistä. Tänä vuonna on ollut kivoja lahjapakkauksia valmiina joissa esim. 5 eri tuotetta. Anoppi käyttää milloin mitäkin "marketti" tuotteita eli ei käytä vain jotain tiettyä sarjaa, joten luulisi body shopinkin tuotteiden kelpaavan.

Myös muita ehdotuksia saa mielellään kirjoitella!

Ei yhtään tyhmä! Body shopin tuotteet ovat ihania ja voisin itsekin kuvitella ostavani sellaisen pakkauksen anopilleni, ja hän yleensä käyttää Lancome, YSL ja vastaavia huippumerkkejä.

Tosi epäkiitollista anopilta haukkua lahjat. Lahjapakkaus kuulostaa hyvälle, meillä ei ainakaan ole tapana kuin aikuisia muistaa jollain tavalla. Niin että jokainen saa sen paketin kuitenkin, eikä nyt ihan mitään "roskaa" osteta kuitenkaan. Tosi kivoja lahjoja ootte mun mielestä aiemminkin hommanneet.

Aikuisilla kuitenkin yleensä on jo kaikkea, joten sellainen tuikitarpeellinen tavara on vaikea keksiä kelle vaan, eikä mun mielestä muutenkaan joulun idea ole aikuisille enää hommata kuuta taivaalta, jokainen ostaa itselleen sitten mitä haluaa ympäri vuoden.

Meillä saa lasten isovanhemmat lahjaksi lehtitilauksen, herkkukorin, vaatetta ja lahjakortin vaateliikkeeseen. Isoisovanhemmille viedään kukkia ja kuivakakku.

Tosi tyhmää. Ihan kun anoppi olis niin ruma että tarttee jotain saippuaa ja selluliittivoidetta. Ennemin laadukas strap on paketti. Esim kaksilla henkseleillä ja viidellä sauvalla (+patterit) on aina toivottu lahja.

Haiseeko se anoppi sitten niin pahalle että tarvii saippuaa :laugh:
Onko anoppi sitten niin unissaan aina että kahvia siksi sille pitää ostaa jotta herää?
Kulkeeko anoppi sitten niin risoissa sukissa jotta uudet sukat pitää miniän hankkia? ym...

Hei kuule älä välitä ;) osta sitä mitä haluat. Joka asiasta saa joku väännettyä jotain ja veemäinen lahjan saajakin osaa ajatella noin kiittämättömästi.
MUtta jos ihminen on vähääkän kiitollinen siitä mitä saa tuohan on oikein hyvä ja laadukaskin lahja :)

p.s itsekin haluasin sellaisen lahjan , vaikka en haisekkaan :laugh:

osta sille jotakin marketti saippuaa tain yves rocherin paskaa nehän näiden vanhempien ihmisten mieleen on. Osta kaalimato ettei tarvi olla niin kiukkuinen kun ei ole saanut kunnon lahjaa,kaalimato antaa lahjan vuoden jokaisena päivänä.

[QUOTE="kaalimato";25263397]osta sille jotakin marketti saippuaa tain yves rocherin paskaa nehän näiden vanhempien ihmisten mieleen on. Osta kaalimato ettei tarvi olla niin kiukkuinen kun ei ole saanut kunnon lahjaa,kaalimato antaa lahjan vuoden jokaisena päivänä.[/QUOTE]

Mistä nää jutut tulee? Luuletko olevasi jotenkin hauska?

Mulla kans ongelmana anopin lahja. Viimeks se tokaisi lahjan avattuaan, että en olis kyllä tarvinnu tämmöstä( seinäkalenteri lasten kuvista) ja edellisellä kerralla ihmetteli, että mikä tämä on ( pentikin uunivuoka ja sisällä keittiöpyyhe , lasta jne tavaraa)

Jotenkin tympii ostaa yhtään mitään kun ei sen vertaa osaa pitää mölyjä mahassaan.

:O Ihmeellisiä anoppeja teillä, jos kaikesta löytävät jotain valittamista. Itse en ikinä kehtaisi, vaikka ois millainen lahja. Hymyilisin ja kiittäisin (enkä jauhaisi selän takana siitä, miten vääränlainen lahja oli). Mä oon sitä mieltä, että ajatus on tärkein, eikä appivanhemmat välttämättä ole niitä helpoimpia lahjottavia.

Yhteistyössä