Olisiko täällä halukkaita mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli ajatuksena miula oli sellanen että tähän lähtis kaikki ne mukaan joilla on haluja pudottaa kiloja ureheilemalla ja oikein syömällä oli sitten ylipainoinen tai normaalipainoinen kunhan niitä kiloja vaan haluaa pudottaa pois ja kiinteyttää kroppaansa.

Idena ois että jokaisena viikonpäivänä käytäs tänne kirjottaa mitä on tehnyt ja mitä syönyt ja niin edelleen ja tietyn väliajoin merkattais paljonko on lähtenyt.
Uskon et tää sais varmaan aika monia motivoitumaan paremmin kilojen pudotukseen.

Elikkäs ihan ekana jos listattas ketkä haluaa mukaan? :)

Mä aloitin tuon asian jo. Olen ollut aina hoikka, urheillutkin toisinaan, mutten juurikaan katso mitä syön, välillä vaan lopetan syöpöttelyn.. Nyt kuitenkin rankan kesän johdosta parisuhdekriisissä tuli juotua olutta ja muutakin enemmän kuin paljon joten lihosin ainakin 4-5 kiloa, sitä ennen oli tullut jo pari kiloa ja minussa sekin heti kyllä näkyy. Kävin ystäväni kanssa lenkillä viime keskiviikkona, vielä emme pystyneet juoksemaan, mutta tosi reipasta tahtia pidimme yllä. Sovimme, että otamme asian jokaviikkoiseksi tavaksi ja pelkän reippaan kävelyn lisäksi otamme sauvakävelyn ja pyöräilyn mukaan hommaan. Lisäksi ajattelin kotipunttia vetäistä kun ehdin. Vielä en siis ole kuin aloittanut lenkilläkäynnin kun vuorotyö sallii ja kotona on vähemmän mässyä kaapeissa, sitäkin kun tulee syötyä just tasan niin paljon kun sitä tarjolla on.

Niin ja paino oli yli 60 jo.. nyt on mässyjen jättämisen jälkeen päästy jo 60 kiloon, tavoite olis päästä 56 kiloon takaisin ja olo paremmaksi ja peppu ja reidet kiinteämmäksi sekä niskajumitus pois..

täällä kans ollaan lenkkeily aloitettu nyt kaksi viikkoa sitten.
samaan aikaan loppui röökaaminen.
joka päivä olen käynyt aamulla tunnin lenkillä.(sunnuntai ainut lepopäivä)
reipasta kävelyä siis.
nyt myös kahtena päivänä pienen juoksulenkin kävelyn päätteeksi.

mun ei tarttesi pudottaa kun ihan muutama kilo ja oikeastaan toivon itselleni pääasiassa hyvää oloa ja enemmän jaksamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
täällä kans ollaan lenkkeily aloitettu nyt kaksi viikkoa sitten.
samaan aikaan loppui röökaaminen.
joka päivä olen käynyt aamulla tunnin lenkillä.(sunnuntai ainut lepopäivä)
reipasta kävelyä siis.
nyt myös kahtena päivänä pienen juoksulenkin kävelyn päätteeksi.

mun ei tarttesi pudottaa kun ihan muutama kilo ja oikeastaan toivon itselleni pääasiassa hyvää oloa ja enemmän jaksamista.

Eli oletkos mukana? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikö todella ol enempää, homma tyssähti ennenkuin ehti alkaakaan.
Eikö täällä kukaan harrasta liinkuntaa vai mikä mättää`?

Voi kun ehtiskin harrastaa oikeen liikuntaa.. ottaisin punttisalivuoronkin itselleni, mutta en jaksa nykyään maksaa siitä turhasta, että sit olenkin iltavuorossa enkä pääse sinne vuorolleni.. Sellaset salit jonne voi mennä milloin itselle sopii, on taasen niin kaukana kaupungissa, että aika menis lähinnä matkoihin enkä jaksais sit sitäkään. Mut pakko jotain edes yrittää..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yhä vaan nostelen
Google alerts huomautti meille jättämästäsi linkistä ja haluamme kiittää sinua siitä.

Mainittakoon tämän kiitoksen yhteydessä vielä, että tämä tarjous on meidän listaamistamme tarjouksista se kaikkein katsotuin. Lisää aiheesta voit lukea
täältä http://www.tarjoushinta.com/5-parasta-lehtitarjousta/

Vaikuttaa siis siltä että monet suomalaiset ovat ihan oikeasti kiinnostuneita kunnostaan, vaikkei tämä ketju nähtävästi olekkaan vielä kerännyt monia osaanottajia. Kumpi Ap tuli valittua, dieettivaaka vai pilates-setti?

Offtopic.
Mikäli olet kyseisen tarjouksen kauttamme tilannut, olisi aivan mahtavaa jos jättäisit meille siitä palautetta. Olemme tänään lisäämässä myös uuden arvostelujärjestelmän.

*Mikäli tämä viesti vaikutti mainokselta toivomme että se poistetaan moderaattoreiden toimesta. Me emme harrasta roskapostia.

Mä voisin kanssa varovasti heilutella :wave:
Terveellinen elämä- tulis paremmin seurattua. Ja liikunta on mulle aina ollut se yöks. Mä tykkään harrastaa vaan semmosta missä liikkuu huomaamattaan ja on kivaa- eli punttisalitreenit EI käy mulle. (Ratsastan ja vesijumppaan).

Aiotko sä ap perustaa jonkun kerhon tälle jutulle? JOO kerho kerho kerho :)
Mukana.

Minä voin osallistua :wave: . Tosin mulla tuo liikunta on lähinnä vaunuttelua (eli kävelyä), mutta syömispuolta on tarkoitus järkevöittää. Pahin akilleen kantapää mulla on sokeri johon mulla on vaikea addiktio. Eli nannalakkoa koitan. Aloitan maanantaina, tämä viikonloppu menee tsemppaamiseen ja päätöksen vahvistamiseen =)

hä! eka linkki ei ainkaan mulla toimi. ja se pilates setti on pyllystä, no lapset tasapainoilee sillä laudalla ja ritsovat nauhoilla leluja ympäri kämppää.. se jumppapallo on noin20cm halkaisijaltaan.
mä en tuu pinoon, vaikka tarvetta olis..

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
toi otsikko vois olla kyllä sellanen jonka huomais paremmin, löytyis helpommin aina tämä ketju :)

Mikä vois olla otsikko? Vois musta tehdä sellaisen aloituksen ja linkittää vaikka tämän ketjun siihen alkuun.

Olis tosiaan helpompi kaivaa esillekin ketju...

Mä tuun kans mukaan! =) Mut mitään en rupee tilailemaan. Mulla on toi karkinsyönti lähteny vähän käsistä, elikkäs siihen tietysti pitäs saaha joku ruotu. :ashamed: Ja lisäks jos rupeis liikkumaan enemmän.

mä en nyt oikeen ymmärrä miten tämä pino toimii :snotty: en minäkään mitään tilata aijo! :o
tullaanko tänne sitten aina ilmottamaan kun on jotain liikuttu vai kui häh?? no, pyörällä kävin tänään kaupassa :D tosi huikeeta :snotty:

Yhteistyössä