Olisiko sinulle ok, että miehesi menisi polttareissaan strippibaariin?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mitäs työ sanotte tämmösestä jo naimisissa olevasta mammasta joka menee katsomaan Skandinavian Hunkseja? :snotty:
hunksit on aika lässyjä...

:D
Mun miehelle se ei ainakaan olis okei. Voin halutessani pyytää sitä ottamaan paidan pois. Hänhän se on minun valintani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mitäs työ sanotte tämmösestä jo naimisissa olevasta mammasta joka menee katsomaan Skandinavian Hunkseja? :snotty:
hunksit on aika lässyjä...

:D
Mun miehelle se ei ainakaan olis okei. Voin halutessani pyytää sitä ottamaan paidan pois. Hänhän se on minun valintani.
ei olis munkaan miehelle okei.niinkuin mulle ei olis okei jos mies menis johki tissibaariin.en vaan ymmärrä mikä ihmeen hinku ihmisil on tommosiin paikkoihin...

:/
 
selitätäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja hei tytöt!:
Viimeinen ilta sinkkuna..? No ei se nyt niin ole mutta miks varattu ei voi käydä strippausta katsomassa? Siis eihän siellä naimaan mennä? Bordelli on siis eri asia..
Miksi niitä pitäisi käydä katsomassa? Mikä idea on maksaa että pääsee katsomaan vieraita miehiä/naisia alasti? Joo ymmärrän jos ikää 18v ja sinkkuilta jees. Muuten en.
 
Mun mielestä se on vaan tanssia, ei muuta. Käyn mä nauttimassa muunkin laisista viihde- esityksistä. Ja kauniita vartaloita on kiva katsoa, ei siinä sen kummempaa ole. Hirveesti en kiksejä strippiesityksistä saa mutta jos nyt sattuu jossain strippari esiintymään niin en pois lähde. Hunkseja tosin menen katsomaan ihan varta vasten.
 
hei tytöt!
Siis se on mielestäni nyt vaan tälläista miesten juttua joka kerran elämässä ainakin kuuluu asiaan! Näkevät että ei siellä mitään kiinnostavaa ole. Saavat kuitenkin rehvastella sillä että ovat strippibaarissa käynyt. Mun mies ainakin sanoi että kamalat kropat ja naamat oli niillä strippareilla. Jostain virosta oli tuotettu. VOITTEKO SIIS PERUSTELLA miksi teistä ei ole ok, että miehet kerran elämässä käy siellä kurkkaan menoa? Kuten aiemmin sanoin, olis minustakin outoa jos siellä pitäis sitten yhtenään alkaa laukkaamaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hei tytöt!:
Siis se on mielestäni nyt vaan tälläista miesten juttua joka kerran elämässä ainakin kuuluu asiaan! Näkevät että ei siellä mitään kiinnostavaa ole. Saavat kuitenkin rehvastella sillä että ovat strippibaarissa käynyt. Mun mies ainakin sanoi että kamalat kropat ja naamat oli niillä strippareilla. Jostain virosta oli tuotettu. VOITTEKO SIIS PERUSTELLA miksi teistä ei ole ok, että miehet kerran elämässä käy siellä kurkkaan menoa? Kuten aiemmin sanoin, olis minustakin outoa jos siellä pitäis sitten yhtenään alkaa laukkaamaan.
Ethän itsekään perustele... Tyhmää vaan maksaa kauheista naamoista ja kauheista vartaloista. :whistle:
 
selitätäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja hei tytöt!:
Siis se on mielestäni nyt vaan tälläista miesten juttua joka kerran elämässä ainakin kuuluu asiaan! Näkevät että ei siellä mitään kiinnostavaa ole. Saavat kuitenkin rehvastella sillä että ovat strippibaarissa käynyt. Mun mies ainakin sanoi että kamalat kropat ja naamat oli niillä strippareilla. Jostain virosta oli tuotettu. VOITTEKO SIIS PERUSTELLA miksi teistä ei ole ok, että miehet kerran elämässä käy siellä kurkkaan menoa? Kuten aiemmin sanoin, olis minustakin outoa jos siellä pitäis sitten yhtenään alkaa laukkaamaan.
Mun mielestäni tuo on aika lapsellista "rehvastella" käyneensä strippibaarissa ja sen jälkeen haukkua tanssijat. Mutta tapansa kullakin..
En ole koskaan kieltänyt miestäni menemästä, mutta eipä tuo ole koskaan sanonut menevänsäkään.
 
Ei mennyt, polttarit olivat enempi semmoiset action polttarit. Mutta jos jostain syystä olisi mennyt niin aivan vapaasti. Tiedän tosin ettei se olisi sen mielestä ollut sitä mitä oisi halunnut polttareissaan tehdä.

En olisi muuten itsekkään ollut yllättynyt jos mut olisi polttareissani viety strippibaariin :D
 
On tuo strippibaarissa käyny, eikä se mua ainakaan haittaa. Oon mäkin mies stripparia käyny kattoo. Katsoa saa, muttei koskea ;)

Niin joo, mies ei kyllä polttareissaan käynyt ko. paikassa, koska sillä ei ollut polttareita (eikä kyllä mullakaan), kun meidän esikko oli 2kk, kun mentiin naimisiin.
 
tytöt tytöt..
Siis perustelin just, lukekaa kunnolla! Mutta ette te viitsi perusteluja antaa kun se on tämä : Kun sängyssä olette, pelkäätte että mies kiihottuu muistelemalla stripparin kroppaa ja tissejä. Mä lähden nyt enkä osallistu tähän keskusteluunenempää. Moi.
 
selitätäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja tytöt tytöt..:
Siis perustelin just, lukekaa kunnolla! Mutta ette te viitsi perusteluja antaa kun se on tämä : Kun sängyssä olette, pelkäätte että mies kiihottuu muistelemalla stripparin kroppaa ja tissejä. Mä lähden nyt enkä osallistu tähän keskusteluunenempää. Moi.
Oletpa mustavalkoisesti ajatteleva tapaus.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tytöt tytöt..:
Siis perustelin just, lukekaa kunnolla! Mutta ette te viitsi perusteluja antaa kun se on tämä : Kun sängyssä olette, pelkäätte että mies kiihottuu muistelemalla stripparin kroppaa ja tissejä. Mä lähden nyt enkä osallistu tähän keskusteluunenempää. Moi.
Mun perustelu on kuule se, että meillä on miehen kanssa parisuhde, joka tarkoittaa sananakin, että meitä on tässä vain kaksi. Seksuaalisessa mielessä ei siis tarvitse silloin ajatella tai katsoa ketään muuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mun mies oli ja ihan ilman, et asiasta oli sovittu. Mitä sitten? Vai olisko siittä tarvinnu nostaa hirvee sota. Katsoa saa muttei koskea.
Missä kohtaa joku on käskenyt alkaa riidellä tai jotain, itsehän tässä riehut.
 

Yhteistyössä