Olisiko pojan vuoro?

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
onko teillä raskaudet eronneet kovasti toisistaan riippuen vauvan sukupuolesta?
minä huomaan nyt kun masu alkanut toden teolla kasvamaan (rv 24) että takapuoleni ei ole levinnyt ollenkaan niin kuin 2 aikasemassa raskaudessa (tyttöjä) ja masu on "suipompi"

Mulla 3 raskautta takana, kaikki 3 erilaisia oireineen ja vaivoineen ja 3 aivan erimuotoista masua...ja...

mulla on 3 POIKAA :heart: =) =)

Nyt ootellaan ihan alussa nelosta ja eiköhän sekin poika ole ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla 3 raskautta takana, kaikki 3 erilaisia oireineen ja vaivoineen ja 3 aivan erimuotoista masua...ja...

hih, no eipä ne oireiden ja masujen erinlaisuudet sitten paljoa kerro

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

hih, no eipä ne oireiden ja masujen erinlaisuudet sitten paljoa kerro

:D

No, ei ainakaan mun kohdalla =)

Kaikki kolme raskautta olleet erilaisia. Ekan aikana lievää pahoinvointia ja mieletön päänsärky 2+6krt/viikko, sanottiin olevan poika maha. Tyttö syntyi.
Tokan aikana aivan mieletön pahoinvointi, rv 16 lähtien kauhiat liitoskivut ja päänsärky vähän väliä. Poika maha myöskin. Poika syntyi...
Nyt kolmatta odotan eikä mitään oireita ollut missään vaiheessa. Poika maha taaskin. Ja ultran mukaan olisi poika tulossa.

Esikoiselta ja kolmoselta tuli "poikamahat", kakkoselta "tyttömaha". Myös oireet (pahoinvoinvoinnit, närästykset, liitoskivut) olleet joka raskaudessa erilaisia. Ja kolmatta poikaa ainakin ultran mukaan odotan. :D

Yhteistyössä