Olisiko paha?

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Minä ajattelin yllättää mieheni, kun hän tulee saunasta. Teen meille leivät valmiiksi jääkaappiin, sen jälkeen ölyän itseni kookosöljyllä ja jään odottamaan miestä alastomana lattialle. Pistääköhän mies pahakseen vai saattaisiko tykätä yllätyksestä? Uskallanko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv37:
Sori mut mua naurattaa. En ite vois ikinä tehdä mitään tollasta ja mietin vaan miehen ilmettä, kun retkottaisin alasti tossa matolla. :D
:LOL: :LOL: Mua alkoi sama asia naurattaa. Taitais Äijä tukehtua leipiinsä jos kookokselle haisten makaisin tuossa lattialla :LOL: :LOL:
 
vieras
:LOL: mun mies ois varmaan soittamassa jo valkotakkisia jos retkottaisin öljyttynä lattialla,enkä sitä paitti jaksais pestä lattiaa sen jälkeen :whistle: ja nyt tyhmä kysymys mut miks sä öljyät ittes? vai onks teillä jotain liukumisleikkejä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:LOL: mun mies ois varmaan soittamassa jo valkotakkisia jos retkottaisin öljyttynä lattialla,enkä sitä paitti jaksais pestä lattiaa sen jälkeen :whistle: ja nyt tyhmä kysymys mut miks sä öljyät ittes? vai onks teillä jotain liukumisleikkejä :D
nyt mä repesin totaalisesti, oon kait vähän väsyny :ashamed:


mutta siis, miks pitää itsensä öljytä?? mistä se on peräisin :xmas:
 
Turkilmas
Ihan hieno ajatus. En vaan voi kuvitella itseäni vakavalla naamalla samassa tilanteessa. Öljytty valas lattialla :D :D . Eikä kyllä meillä tuottais toivottua tulosta, ellei sitten tavoitteena olis saada miestä kusemaan housunsa naurusta :D .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:LOL: mun mies ois varmaan soittamassa jo valkotakkisia jos retkottaisin öljyttynä lattialla,enkä sitä paitti jaksais pestä lattiaa sen jälkeen :whistle: ja nyt tyhmä kysymys mut miks sä öljyät ittes? vai onks teillä jotain liukumisleikkejä :D
nyt mä repesin totaalisesti, oon kait vähän väsyny :ashamed:


mutta siis, miks pitää itsensä öljytä?? mistä se on peräisin :xmas:
joo siis mulle tuli vaan jostain hassusta syystä mielikuva,nainen makaa lattialla,kiiltää öljystä ja mies ottaa vähän vauhtia ja liukuu naisen päälle ikäänkukin laskis liukumäkeä :D joo ehkä mä oon kans vähän väsy...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ihan hieno ajatus. En vaan voi kuvitella itseäni vakavalla naamalla samassa tilanteessa. Öljytty valas lattialla :D :D . Eikä kyllä meillä tuottais toivottua tulosta, ellei sitten tavoitteena olis saada miestä kusemaan housunsa naurusta :D .
joo täälä ois ihan sama homma,öljytty valas lattialla,ja milläs se mies mua auttais sieltä ylös ku ihan öljynen oon,otehan siinä lipsuu :D
 
ap ei varmaan tarkottanut että lojuu valaan lailla maassa ja öljystä tihkuen..

voihan sitä öljyä sivellä nätisti kehoonsa ...kokeilkaa vaikka itsekkin.ei sitä koko purkkia päälle kaadeta!
Ihan takuulla ketä vaan naurattas sellanen näky..
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal[b]:
ap ei varmaan tarkottanut että lojuu valaan lailla maassa ja öljystä tihkuen..[/b]
voihan sitä öljyä sivellä nätisti kehoonsa ...kokeilkaa vaikka itsekkin.ei sitä koko purkkia päälle kaadeta!
Ihan takuulla ketä vaan naurattas sellanen näky..
:LOL: :LOL: :LOL: Ja taas mua naurattaa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal[b]:
ap ei varmaan tarkottanut että lojuu valaan lailla maassa ja öljystä tihkuen..[/b]
voihan sitä öljyä sivellä nätisti kehoonsa ...kokeilkaa vaikka itsekkin.ei sitä koko purkkia päälle kaadeta!
Ihan takuulla ketä vaan naurattas sellanen näky..
:LOL: :LOL: :LOL: Ja taas mua naurattaa!!!
juu mä nään myös sieluni silmin näyn :LOL: :LOL:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal[b]:
ap ei varmaan tarkottanut että lojuu valaan lailla maassa ja öljystä tihkuen..[/b]
voihan sitä öljyä sivellä nätisti kehoonsa ...kokeilkaa vaikka itsekkin.ei sitä koko purkkia päälle kaadeta!
Ihan takuulla ketä vaan naurattas sellanen näky..

Niin mutta kun itse on valas joka tapauksessa ja sitten vielä kiiltävänä nakuna lattialla makaa. Nyt vielä vauvavatsa pystyssä


:D :D . Mutta siis sanoinkin että hieno ajatus joka ei vaan itselle ihan luonistuisi.
 

Yhteistyössä