olisiko paha asuntolaina?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
100 000 euron lainassa noin 5,26 %. Todellinen vuosikorko on laskettu olettaen perittävän koron pysyvän samana koko laina-ajan.

Ensimmäisenä vuotena lainasta peritään vain korot nostetulle pääomalle. Toisen vuoden alusta alkaen lainan korot ja lyhennykset suoritetaan kuukausittain tasaerinä. Lainansaajalla on mahdollisuus anoa ensimmäisen lyhennysvapaan vuoden lisäksi 24 lyhennyksetöntä kuukautta muuna laina-aikana.

Takuuksi riittää vain asunto tässä, ei tartte takaajia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
emmä tosta tiiä mut sulla oli aika päräyttävä alotus hetki sitten joka vissii poistettiin :laugh:

Mä meinasin jo vastata siihen että toki toki jos tulet käymään. :D En sitten ehtinyt. Lähti aika nopeasti.
 

Yhteistyössä