T
Tietämätön kysyy...
Vieras
Voisiko joku ystävällinen kertoa paljonko maksaa apteekista halvimmat raskaustestit?? Tieto olis todella tärkeä! Kiitos paljon jo etukäteen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy...:Voisiko joku ystävällinen kertoa paljonko maksaa apteekista halvimmat raskaustestit?? Tieto olis todella tärkeä! Kiitos paljon jo etukäteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy...:Heh..kiitos kovasti teille..mulla van on tällähetkellä lompakossa 5,50e enkä pääse automaatille kun miehellä on mun kortti... Ajattelin nimittäin yllättää hänet POSITIIVISESTI!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy...:Heh..kiitos kovasti teille..mulla van on tällähetkellä lompakossa 5,50e enkä pääse automaatille kun miehellä on mun kortti... Ajattelin nimittäin yllättää hänet POSITIIVISESTI!![]()
Onko siinä k-markettia lähellä meinaan paljonkos se tuplatesti siellä maksoi? jotain kai noilla huippeilla maksaa mut saa apteekistakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy...:Heh..kiitos kovasti teille..mulla van on tällähetkellä lompakossa 5,50e enkä pääse automaatille kun miehellä on mun kortti... Ajattelin nimittäin yllättää hänet POSITIIVISESTI!![]()
Onko siinä k-markettia lähellä meinaan paljonkos se tuplatesti siellä maksoi? jotain kai noilla huippeilla maksaa mut saa apteekistakin.
On täs ihan meidän vieressä K-market.. Lähempänä jopa kun apteekki.. Mut en vaan ole koskaan tajunnut katsoa myydäänkö siellä edes r-testejä...