Olisiko joku ihana ja.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön kysyy...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy...:
Voisiko joku ystävällinen kertoa paljonko maksaa apteekista halvimmat raskaustestit?? Tieto olis todella tärkeä! Kiitos paljon jo etukäteen :)

Apteekin raskaustesti oli muistaakseni 5e paikkeilla, jos ei sitten hinta ole noussut.

Heh..kiitos kovasti teille..mulla van on tällähetkellä lompakossa 5,50e enkä pääse automaatille kun miehellä on mun kortti... Ajattelin nimittäin yllättää hänet POSITIIVISESTI! :)

Heh..kiitos kovasti teille..mulla van on tällähetkellä lompakossa 5,50e enkä pääse automaatille kun miehellä on mun kortti... Ajattelin nimittäin yllättää hänet POSITIIVISESTI! :)

Onko siinä k-markettia lähellä meinaan paljonkos se tuplatesti siellä maksoi? jotain kai noilla huippeilla maksaa mut saa apteekistakin.

citymarketissa acon 4,95
2kpl paketti s-ryhmän kaupoissa oli kans alle vitosen..
ja ehkä apteekissa oli 3,95 halvin. mä menisin ensin johonkin markettiin katselemaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Onko siinä k-markettia lähellä meinaan paljonkos se tuplatesti siellä maksoi? jotain kai noilla huippeilla maksaa mut saa apteekistakin.

On täs ihan meidän vieressä K-market.. Lähempänä jopa kun apteekki.. Mut en vaan ole koskaan tajunnut katsoa myydäänkö siellä edes r-testejä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

On täs ihan meidän vieressä K-market.. Lähempänä jopa kun apteekki.. Mut en vaan ole koskaan tajunnut katsoa myydäänkö siellä edes r-testejä...

ne on siellä siteitten joukossa jos on myynnissä. Semmonen punanen paketti..hinnasta en mee takuuseen mutta kannattaa kurvata sitä kautta ensin :)

Yhteistyössä