O
onkoonko
Vieras
Naimisissa ollaan ja lapsia on. Jos muutettaisiin erilleen, mies hankkisi oman asunnon. Ei kuitenkaan erottaisi, vaan ikään kuin seurusteltaisiin. Mies kävisi kylässä, saattaisi toisinaan olla yötä (lapsia hoitamassa). Mies maksaisi elarit, ei muuta (ehkä jotain lasten hankintoja puoliksi).
Olisinko oikeutettu esim. asumistukeen ym?
Enkä kysy tätä siksi, että suunnittelisin huijausta, vaan välttääkseni sitä.
Koska omat tulot tosi pienet, en pärjäisi yksin. Mutta haluaisin antaa suhteelle vielä mahdollisuuden, enkä ainakaan vielä erota kokonaan. Saman katon alla ei homma toimi.
Ja joo voisin kysyä kelastakin, vaan ei huvita odottaa maanantaihin.
Olisinko oikeutettu esim. asumistukeen ym?
Enkä kysy tätä siksi, että suunnittelisin huijausta, vaan välttääkseni sitä.
Koska omat tulot tosi pienet, en pärjäisi yksin. Mutta haluaisin antaa suhteelle vielä mahdollisuuden, enkä ainakaan vielä erota kokonaan. Saman katon alla ei homma toimi.
Ja joo voisin kysyä kelastakin, vaan ei huvita odottaa maanantaihin.