Olisi yksi NOSTO-ehdotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Elikkä tekisi tohon etusivulle noston,missä voi jutella vaikka sata sivua päivän kuumimmasta perunasta,tänäänhän se on ollut tuo MJ :whistle:

Ja sitten ei muuten saa tehdä aloituksia kyseisestä aiheesta,kannatan :attn:

Mun mielestä menisi jokseenkin hankalaksi, kun niistä kuumista puheenaiheista on usein enemmän erilaisia aloituksia. Kuiten tässä MJ-kohussa on puhuttu henkilön kuolemasta, musiikiksta, lapsuudesta jne.

Täytyy sanoa, että mä en jaksaisi kahlata läpi 100 sivun ketjua, jossa on kaikkia noita sekaisin.

Sitten taas esimerkiksi NOSTOna aihe: "Michael Jackson on kuollut", ja siellä saisi päivitellä tätä äkillistä kuolemantapausta. Aihe ei tippuisi etusivulta, joten niiltä kymmeniltä samoilta aloituksilta vältyttäisiin. Eli sitä kannatan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Mun mielestä menisi jokseenkin hankalaksi, kun niistä kuumista puheenaiheista on usein enemmän erilaisia aloituksia. Kuiten tässä MJ-kohussa on puhuttu henkilön kuolemasta, musiikiksta, lapsuudesta jne.

Täytyy sanoa, että mä en jaksaisi kahlata läpi 100 sivun ketjua, jossa on kaikkia noita sekaisin.

Sitten taas esimerkiksi NOSTOna aihe: "Michael Jackson on kuollut", ja siellä saisi päivitellä tätä äkillistä kuolemantapausta. Aihe ei tippuisi etusivulta, joten niiltä kymmeniltä samoilta aloituksilta vältyttäisiin. Eli sitä kannatan.

Mutta kun niitä aloituksia on miljuuna viitaten nyt vaikka MJ:n ihonväristä kainalokarvoihin :/
Siinä ketjussa sitten jokainen läpiskööt aiheesta niin paljon kuin sielu sietää =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi hyvä idea :) mut mitäs jos ihmiset on erimieltä päivän kuumasta perunasta? siis että samana päivänä on monta tunteita herättävää juttua?

No kyllä sen sitten aina huomaa,mikä on päivän puheenaihe kun katsoo etusivua ;)

Yhteistyössä