Olisi piristävää nähdä joskus sellainen mainos..

  • Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti
"reiska"
Ei lisää myyntiä yhtä paljon, jos laittaa ylipainoisen naisen. Noiden mainosten tarkoitus on myydä mahd. paljon, eikä toimia jonain terapiaspotteina ylipainoisille ihmisille.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja kohtuukäyttö;30388937:
Kannattaa muistaa että jotkut osaavat käyttää suklaapatukoita ja vodkaa myös järkevästi, kohtuudella. Ehkä mainoksien esittämät hahmot kuvaavat heitä.
Joo mutta juoppo ei käytä votkaa järkevästi ja kohtuudella, niin samoin ei läskikään sen suklaapatukan kohdalla. Tai onhan se nyt helvetin ironista väittää, että läski on lihottanut itsensä lihapiirakoilla ja ranskalaisilla, mutta että nyt suklaapatukan kun hän tuossa maistelee, niin se on sellainen kohtuudella oleva nautinto kerran vuodessa :D
 
kohtuukäyttö
Joo mutta juoppo ei käytä votkaa järkevästi ja kohtuudella, niin samoin ei läskikään sen suklaapatukan kohdalla. Tai onhan se nyt helvetin ironista väittää, että läski on lihottanut itsensä lihapiirakoilla ja ranskalaisilla, mutta että nyt suklaapatukan kun hän tuossa maistelee, niin se on sellainen kohtuudella oleva nautinto kerran vuodessa :D
Niin? Juoppo ei käytä vodkaa kohtuudella eikä läski suklaapatukoita. Mainoksissa ei näytetä juoppoja eikä läskejä. Olisko ne mainosten ihmiset sitten niitä kohtuukäyttäjiä, jotka ovat hoikkia koska eivät vedä kerralla kymmentä suklaapatukka tai koko pulloa vodkaa?
 
vieraaas
No tuota, itse olen lievästi ylipainoinen enkä kyllä suklaalla tai lihapiirakoilla ole itseäni lihottanut.
Se on vain tietämättömien stereotypia että ylipainoiset söisivät todella epäterveellisesti ja jos he alkaisivat syödä terveellisesti,laihtuisivat.
Minun lihomiseni syy on annoskoossa sekä liikunnan puutteessa. Syön monipuolisesti ja paljon kasviksia,vältän einesruokia,en syö lihapiirakoita tms. Herkkuja syön 1krt/vko, hampuraisella käyn kerran 2 kuukaudessa jos sitäkään. Viikonloppuisin tosin nautiskelen muutoman lasin punaviiniä.
 

Yhteistyössä