olishan tää pitänyt arvata

olin järjestänyt kivan amupäivän yhessä paikassa isolle äiti porukalle lapseineen,eli tänä aamuna olis pitäny mennä eväsretkelle tän kyseisen porukan kanssa ja olin viellä luvannu tarjota kaikille eväät.

eväät tein eilen illalla ja nyt syystä tai toisesta kukaan muu ei oo lähössä kun minä lapsikatraani kanssa.....

eilen myöhään illalla rupesivat soittelemaan ja valittelemaan sitä kun ei pääse paikalle,viimeset puhelut tuli just tunti sit......aika myöhään kyllä ilmoittelevat.

kai se on pakko mennä yksin lapsien kanssa ja ottaa vaan pieni osa eväistä mukaan ja termoksellinen kahvia mulle.....
 
ei siinä mitään kai mulla voi olla hauskaa lapsien kanssa,tai tietty mulla on hauskaa.
inhottaa vaan toi eilis iltanen eväs stressi,ku ei se helppoo oo tehä eväitä isolle porukalle 5 pienen lapsen kanssa.
 
iina
Alkuperäinen kirjoittaja miritsu:
olin järjestänyt kivan amupäivän yhessä paikassa isolle äiti porukalle lapseineen,eli tänä aamuna olis pitäny mennä eväsretkelle tän kyseisen porukan kanssa ja olin viellä luvannu tarjota kaikille eväät.

eväät tein eilen illalla ja nyt syystä tai toisesta kukaan muu ei oo lähössä kun minä lapsikatraani kanssa.....

eilen myöhään illalla rupesivat soittelemaan ja valittelemaan sitä kun ei pääse paikalle,viimeset puhelut tuli just tunti sit......aika myöhään kyllä ilmoittelevat.

kai se on pakko mennä yksin lapsien kanssa ja ottaa vaan pieni osa eväistä mukaan ja termoksellinen kahvia mulle.....
oliks ne äidit täältä 2plussalta??mielenkiinnosta vaan kyselen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja iina:
Alkuperäinen kirjoittaja miritsu:
olin järjestänyt kivan amupäivän yhessä paikassa isolle äiti porukalle lapseineen,eli tänä aamuna olis pitäny mennä eväsretkelle tän kyseisen porukan kanssa ja olin viellä luvannu tarjota kaikille eväät.

eväät tein eilen illalla ja nyt syystä tai toisesta kukaan muu ei oo lähössä kun minä lapsikatraani kanssa.....

eilen myöhään illalla rupesivat soittelemaan ja valittelemaan sitä kun ei pääse paikalle,viimeset puhelut tuli just tunti sit......aika myöhään kyllä ilmoittelevat.

kai se on pakko mennä yksin lapsien kanssa ja ottaa vaan pieni osa eväistä mukaan ja termoksellinen kahvia mulle.....
oliks ne äidit täältä 2plussalta??mielenkiinnosta vaan kyselen...
ei oo,kotipaikkakunnan naisia....monet lapsuuden ystäviä.
 
Toi on kyllä harmittavaa.
Ite pidän loppuun asti kiinni siitä mistä ollaan sovittu,nyt perjantaina mun oli kyllä pakko perua sulkapallomatsi kun varpaankynsi on lähössä irti niin en viitti tukkia sitä lenkkariin :LOL:
Eli pitää olla painava syy jos perun,ja haluaisin sitä muiltakin, mutta... :/
 
tossuliini
Joo mullekin on käynyt monasti että ollaan suunniteltu jotain kivaa tehä yhessä ja sitten tulee viime hetken peruutuksia, ärsyttävää. Toivottavasti ap teillä on kiva päivä tulossa. Ite lähen tässä kohta lenkille.
 
Muisto menneestä
Mulle oli kerran tulossa yks 'ystävä' käymään ja olin varannut tarjottavaa pitemmän kaavan mukaan, eli ensin oli tarkoitus tarjota kahvit ja baakelsit, pöytä oli laitettu koreaksi ja myöhemmin illalla oli tarkoitus herkutella pizzalla. Odotin ja odotin. Eipä tullut, eikä myöskään ilmotellut mitään. Mun lapset kehoittivat minua soittamaan ystävälleni, mutta eipä huvittanut, ei olis ollut mun asia perään kysellä. No syötiimpä itse kaikki!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Asuuko isovanhemmat lähettyvillä?Pääsiskö ne?
meillä on kyllä iso suku,ja valehtelematta kaikki jotka asuu lähellä on töissä.
mut kiitti ideasta!

suunnitelmat muuttu,soitan sukulaisille töihin ja pyydän kaikki yhteen paikkaan heti töitten jälkeen....sit ku kaikki paikalla ni eväät esille ni siin on kiva yllätyspicnic.

kiitos ideanpoikasesta.
 

Yhteistyössä