Olis varmaan kamalaa jos tulisin mummoksi jo 32-35 vuotiaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kdcv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kdcv

Vieras
Olen saanut lapseni 16 ja 19 vuotiaana. Vaikka tuo esikoinen tekis lapsen 18-20 vuotiaana niin olisin silti vielä tosi nuori mummo.

Onko täällä ketään tuonikäistä mummoa? Mieleen tulee väkisinkin, että entäs jos hän tekee lapsensa myös hyvin nuorena? Olisin kohta sitten jo mummo :O enkä oo vielä ees 30 täyttänyt

Mä tunnen :D! Sukulainen sai lapsen 16-vuotiaana ja hänen tyttärensä esikoisensa 16-vuotiaana. Kuitenkin mummo oli 32-vuotias tullessaan ekaa kertaa mummoksi :). Isomummoksi hän taas tuli 52-vuotiaana :D.

[QUOTE="vieras";26317222]Mä tunnen :D! Sukulainen sai lapsen 16-vuotiaana ja hänen tyttärensä esikoisensa 16-vuotiaana. Kuitenkin mummo oli 32-vuotias tullessaan ekaa kertaa mummoksi :). Isomummoksi hän taas tuli 52-vuotiaana :D.[/QUOTE]

Höh... kirjotusvirhe! Siis eka sai lapsena 16-vuotiaana ja hänen tyttärensä 17-vuotiaana.

Itse täytän justiinsa kohta 32-vuotta ja tyttäreni on 16-vuotias neitokainen, joka haaveilee lapsista, mutta ei onneksi vielä :) Näin tässä muutama yö sitten unta, että oltiin samaan aikaan synnärillä ja unessa oli aika utopistinen fiilis, kun mietin, että musta tuli tuore äiti ja mummo samalla kerralla =D Toivon, että e ollu enne uni, eiköhän nää lapset mulle jo riitä ja tässä nuorimassa vesselissä on vielä melkein 18-vuotta kasvatettavaa :)

Tosin meillä tuo teini tietää tasan mitä on se vauvan hoito, kun olen pakottanut hoitamaan veljeänsä, jotta tietää, että mitä se on se ihana pieni käärö :)

Yhteistyössä