Olis tullu hyviä kuvia äsken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
...jos mies olis tajunnu ottaa. Kamerakin oli ihan vieressä...

Menin röhnötttään säkkituoliin vauva kainolassa. Yhtäkkiä mulla oli kaikki lapset siinä sylissä :D :heart: Esikko tuli ja kaivautu kainaloon. Pikku kakkonen alko kiipeillä minun jalkoja pitkin ja sitte makoili minun mahan päällä, tissit tyynynä. :laugh: Sitten vartin päästä, kun isommat meni jatkamaan leikkejään niin vauva alkoi kiipeillä minun päällä. Mönki ja pyöri. Välissä sen varpaat oli minun suussa. Yhteen väliin se makoili poikittain minun kaulan ja rinnuksen päällä. :heart: Tottakai mulla oli koko ajan vauvasta hyvä ote.

mutta joo, ei ne miehet mitään tajua. Mie olisin vastaavassa tilanteessa napannu monta kuvaa miehestä ja lapsista.. :whistle:

Mikset pyytänyt ottamaan kuvia :o Minä ainakin vastaavassa tilanteessa olisin kehottanut ukkoa ottamaan kameran vaivihkaa... Mun mies ei ainakaan hoksaisi ilman kehoitusta, kun minä se muutenkin meillä enempi kuvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kfsaj0ietweriagb:
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
No en mie kehannu. :ashamed:

AHA. On teilläkin elämä. Ei kehtaa pyytää ottamaan valokuvia.

No ois tuntunu pröystälyltä: "kato kuin hyvä mie oon lasten kanssa". :laugh:

oikeasti kyse on minun sitkeässä istuvasta ujoudesta tuommosissa asioissa. en ole koskaan oikein tykänny että minusta otetaan kuvia.. :whistle: nytkin olin ihan turvoksissa, niin olin ihan kiikun kaakun että kehtaanko pyytää ottamaan. en sitte.

Yhteistyössä