olis sitte kakunkoristeet tehty.. *kuva*

siin on muutama hitusen pieleen mennyt, ne on niitä ekoja maalusyritelmiä :D
ruusua ei saanut maalattua nätisti turkoosiksi joten siksi päädyttiin värjäämään koko massa.. ja noista tosista kukista se tummin on eka yritelmä ja sitten vähän innostuin tosta maalauksesta :snotty:

vielä pitäis tehdä kakkuun turkoosit nauhat sinne alareunaan ja kehittää joku systeemi miten noi koristeet kakkuun tulee.. siis tuleeko valuvaksi nauhaksi kakun yhteen reunaan vai miten..

sitä mä en ymmärrä millä ilveellä noi pitäis saada ehjänä kakkuun kiinni :ashamed: mä oon aivan satavarma että pitää ottaa plan b käyttöön ja koristella kakku sokerimassa murusilla :LOL:

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
sitä mä en ymmärrä millä ilveellä noi pitäis saada ehjänä kakkuun kiinni :ashamed: mä oon aivan satavarma että pitää ottaa plan b käyttöön ja koristella kakku sokerimassa murusilla :LOL:

Kyllä sä nyt noi siirrettyä saat ku oot saanu noin ne tehtyä

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Kyllä sä nyt noi siirrettyä saat ku oot saanu noin ne tehtyä
noissa on nyt vielä leivinpaperia rutussa alla kun halusin saada noihin muotoa, mutta siis noiden käsittely taitaa olal melko kamalaa, kun sillä elintarvike liimalla niitä pitäis kakkuun kiinnittää ja pelko on persiissä et noi murenee sitä yrittäessa.. tai ei noi ruusut mutta noi toiset.. kun kokemusta tälläsistä löytyy tasan ei yhtään..

Kyllähän ne saa siirrettyä, jos ovat kuivia :) Kosteina saattavat vähän lössähtää. Siirtämisessä voit käyttää apuna vaikka veistä ja liimaakaan eie välttämättä tarvitse, riippuu minkälaiseen kakkuun olet noita siirtämässä. Siitä se lähtee =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tige:
Kyllähän ne saa siirrettyä, jos ovat kuivia :) Kosteina saattavat vähän lössähtää. Siirtämisessä voit käyttää apuna vaikka veistä ja liimaakaan eie välttämättä tarvitse, riippuu minkälaiseen kakkuun olet noita siirtämässä. Siitä se lähtee =)
on ne kuivia :) täytyy vaan varovasti koittaa kun noi terälehdet on hitusen hauraita..

Yhteistyössä