V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pia:Mä en tykkää vaasasta yhtään :/ Oon siis sieltä kotosin..Haapaniemi taitaa olla ihan ok aluetta, lidl on siinä lähelläKyllä vaasa sinänsä ihan ok paikka asua on..
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Haapaniemi on ihan kiva ja rauhallinen vaik lähellä Nummee :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Haapaniemi on ihan kiva ja rauhallinen vaik lähellä Nummee :saint:
Oon kuullu että siinä vieressä on ristinummi ja olis tosi rauhaton alue?Sitä nummea vissiin tarkoitikin..kääk!
Alkuperäinen kirjoittaja pia:ei ristinummi ny niin paha oo, kyllähän sielläkin sitä sekalaista seurakuntaa asuu, mutta kyllä ne lähinnä niissä omissa ympyröissä pyörii eikä ole kanssaihmisille juurikaan haitaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä en tiedä olenko ennakkoluuloinen vai mitä, mutta en mistään hinnasta laittaisi lapsiani kouluun Ristinummelle.......
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä en tiedä olenko ennakkoluuloinen vai mitä, mutta en mistään hinnasta laittaisi lapsiani kouluun Ristinummelle.......
Haapaniemelläkös ei ole omaa koulua?Keskustaanko sitten laittais vai mihin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä en tiedä olenko ennakkoluuloinen vai mitä, mutta en mistään hinnasta laittaisi lapsiani kouluun Ristinummelle.......
Haapaniemelläkös ei ole omaa koulua?Keskustaanko sitten laittais vai mihin?![]()
No ei keskustaan ainakaanSinnehän on ihan tolkuton matka pienellä. Hapskilta ei oo nummen kouluun matkaa ku ehkä kilsa, joten se on ainakin lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:JahasKiitos kaikille paljon!Kiva vähän tietää mihin sitä ollaan menossa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä en tiedä olenko ennakkoluuloinen vai mitä, mutta en mistään hinnasta laittaisi lapsiani kouluun Ristinummelle.......
Alkuperäinen kirjoittaja pia:mut nummi on kyllä rauhottunu vuosien saatossa![]()
me asuttiin sala-ampujankadulla ja kappelinmäentiellä ja molemmat oli ihan jees =)
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä en tiedä olenko ennakkoluuloinen vai mitä, mutta en mistään hinnasta laittaisi lapsiani kouluun Ristinummelle.......
Melkein mihin vaan muualle... Onneksi toi ei muodostu meille ongelmaksi, kun lapset menee ruotsinkieliseen kouluun.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:eiks vanhiksessa oo oma ala-aste eli vanhan vaasan ala-aste
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja pia:mut nummi on kyllä rauhottunu vuosien saatossa![]()
me asuttiin sala-ampujankadulla ja kappelinmäentiellä ja molemmat oli ihan jees =)
mäki oon asunu sala-ampujankadulla
mut siis vaasa yleisesti..
Vaasa on ihan hyvä asua. Paljon on ruotsalaisia ja varsinkin 5v poisasuneena jotenki ruotsin kuuleminen kaupungilla korostuu.
Työnsaanti on heikohkoa jos ei ruotsi taivu. Ikävää kun se on.
Asunnot ainakin kaupungin kämpissä on tuhottoman törkeen hintaisia ja pikipruuki tee mitään muuta kuin korottaa vuokria koko ajan.
opiskelumahdollisuudet loistavat.
Haapaniemi on rauhallinen paikka asua, vaikka nummi onki siin vieres mut ei se paljoo vaikuta.
Kappelimäentie 3:ssa oon asunu kun sairaalasta kotia ekan kerran pääsin
Oon ollu myös 3lk ristinummen ala-asteella ja yläasteella ollu variskalla hetken aikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja pia:mut nummi on kyllä rauhottunu vuosien saatossa![]()
mäki oon asunu sala-ampujankadulla
mut siis vaasa yleisesti..
Vaasa on ihan hyvä asua. Paljon on ruotsalaisia ja varsinkin 5v poisasuneena jotenki ruotsin kuuleminen kaupungilla korostuu.
Työnsaanti on heikohkoa jos ei ruotsi taivu. Ikävää kun se on.
Asunnot ainakin kaupungin kämpissä on tuhottoman törkeen hintaisia ja pikipruuki tee mitään muuta kuin korottaa vuokria koko ajan.
opiskelumahdollisuudet loistavat.
Haapaniemi on rauhallinen paikka asua, vaikka nummi onki siin vieres mut ei se paljoo vaikuta.
Kappelimäentie 3:ssa oon asunu kun sairaalasta kotia ekan kerran pääsin
Oon ollu myös 3lk ristinummen ala-asteella ja yläasteella ollu variskalla hetken aikaa![]()