Olipas tylyä kaupassa :/

Olin maitoa nostamassa kärryyn, kun pienen tytön (arviolta 2½ vuotias) pikku kärryt kaatui tytön päälle.
Äiti kahden muun lapsen kanssa vähän kauempana ja minä menin titeysti nostamaan kärryt pois tytön päältä ja lohdutin.
Nainen kuka siihen tuli, ei sanonut mitään vaan mulkoili minua siihen malliin, että minä olisin ne kaatanut sen lika päälle :eek: Tosi kiva kun koittaa auttaa, niin saa vaan häijyjä mulkoiluja kiitokseksi. :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Jos se oli palstailija ja pelkäsi, että sen sanomiset raportoidaan tänne kauhistelujen kera? :D :xmas:
Ei, en olis kyllä sanonu tänne mitään, jos olisin edes kiitoksen saanut :( ja mä vielä väläytin sellasen korvasta korvaan hymyn, kun en osannu reagoida siihen sit enää muutenkaa... :|

Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Näkikö se äiti, ettet sinä niitä kaatanut?
Juu näki, kun seuras tytön liikkeitä kyllä :)
No olipas epäkohteliasta sitten häneltä!
No, se on tätä, osa suomen kansalaisista ei osaa kiittää...

Toisekseenkin, se nainen tuli ihan rauhassa sieltä, voi olla että mä oon outo, mutta jos mun tyttö kaatuis kärryillä, olisin haukkana paikalla vaikka olis enemmänki lapsia mukana :snotty: MUt mä oon muutenki ylihysteerinen noitten lasten kanssa :)

vieras
Olin maitoa nostamassa kärryyn, kun pienen tytön (arviolta 2½ vuotias) pikku kärryt kaatui tytön päälle.
Äiti kahden muun lapsen kanssa vähän kauempana ja minä menin titeysti nostamaan kärryt pois tytön päältä ja lohdutin.
Nainen kuka siihen tuli, ei sanonut mitään vaan mulkoili minua siihen malliin, että minä olisin ne kaatanut sen lika päälle :eek: Tosi kiva kun koittaa auttaa, niin saa vaan häijyjä mulkoiluja kiitokseksi. :ashamed: :ashamed:
Mitäs sotkeudut toisten asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs sotkeudut toisten asioihin.

Niinpä olis pitäny jättää lapsi kärryjen alle ja jatkaa matkaa... :headwall: :headwall: :headwall:

*A*
Tästä tilanteesta tuli mieleen kanssa se, kun välillä kaupassa on tullut autettua pienokaisia etsimään äitiään. Sitten kun se äiti on löytynyt, harvemmin on kiitosta tullut. Taidankin jatkossa jättää ne kakarat ikuisiksi ajoiksi pyörimään sinne hyllyjen väleihin...

Alkuperäinen kirjoittaja *A*:
Tästä tilanteesta tuli mieleen kanssa se, kun välillä kaupassa on tullut autettua pienokaisia etsimään äitiään. Sitten kun se äiti on löytynyt, harvemmin on kiitosta tullut. Taidankin jatkossa jättää ne kakarat ikuisiksi ajoiksi pyörimään sinne hyllyjen väleihin...
Mun mielestä se on outoa ja törkeetä... Mä olisin maailman kiitollisin jos mun laps eksyis ja joku hänet mulle tois :)

*A*
Alkuperäinen kirjoittaja *A*:
Mun mielestä se on outoa ja törkeetä... Mä olisin maailman kiitollisin jos mun laps eksyis ja joku hänet mulle tois :)
Niin mäkin luulin ennen näitä kohtaamisia... :)

Yhteistyössä