Olipas tuo "uusi" Villa Lyhty todellinen pettymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
:(

Käytiin viikonloppuna ekan kerran sen jälkeen kun olivat muuttaneet uusiin tiloihin, ja kyllä täytyy sanoa että pettymys oli todella suuri!!
Uudet tilat ovat TODELLA ahtaat ja pöydät oli vielä laitettu hirmu ahtaasti.
Kassa ihan ihme paikassa ja vielä kun vaunujen kanssa ihmiset yrittivät kulkea ni ei,ei,ei,ei.... :(

Valitettavasti hyvä kirppis on taas muutoksella pilattu! Luulenpa että omistajien "ahneus" oli tässäkin takana, sillä pöytien hinnat oli noussut vaikka paikka pienennyt ja varmasti vaikuttaa myyntiin. :/
Ja edellisen kerranhan omistajat nosti hintaa sekä ottivat %osuuden myynnistä, tästä tuli hirveä haloo ja luopuivat ideasta. Mutta pöytien hintoja nostettiin...

No onneksi ei tarvitse enää käydä, mutta ennen se vielä toimi. :(

Saman pettymyksen mäkin kohtasin viime viikolla. Rattaiden kanssa oli vaikea ensinnäkin päästä sisään ja myyntipöytien välissä oli tosi hankala kulkea. Varsinkin kun muutakin porukkaa oli aika paljon.

Ja toisekseen mua ärsyttää kyseisessä paikassa myyjät (vai omistajatko itse).
Joka kerta kun oon käyny siellä, niin myyjät kailottavat kassatiskin takana omia asioitaan todella kovaan ääneen ja välillä arvostelevat myyntipöydän omistajia tavaroiden hinnoista ja järjestyksestä kaikkien asiakkaiden kuullen.

Niin ja viimeks ku ostin sieltä pojalle vaatteita, niin myyjä kassalla kysyi, että haluanko muovipussin. Vastasin, että joo, kun vaatteita oli kuitenkin jonkun verran. Myyjä sitten avasi pussin mulle valmiiks tiskille ja rupesi pinoamaan jo veloitettuja vaatteita siihen pussin viereen. Mä kun sitten vaan odotin siinä vieressä, niin myyjä tokas, että "sä voit näitä laittaa jo sinne pussiin". Ja siis kassan takana mua palveli kaks myyjää yhtä aikaa, joista toinen irotteli tuotteista hintalappuja ja toinen näpytteli summia kassakoneelle. Niin eivät voineet sitten laittaa niitä vaatteita suoraan sinne muovipussiin vaan mun piti se ite tehdä. Vähän kummallista palvelua mun mielestä. Ymmärrän, että isossa ruokakaupassa pakataan ite omat ostokset, mutta että tollasessa paikassa, kun on vielä kaks myyjää, eika mikään kiire, niin jätetään pakkaaminen asiakkaalle.

Voipi olla, että jatkossa jää kyseisessä paikassa asiointi vähemmälle.
Varsinkin kun kuulin vähän aikaa sitten, että Kumpulassakin on jossain lastentarvikekirppis.

Alkuperäinen kirjoittaja Hendu79:
Varsinkin kun kuulin vähän aikaa sitten, että Kumpulassakin on jossain lastentarvikekirppis.

http://vekarakirppis.fi/ Suosittelen, on tilaa ainakin paremmin kuin tuolla Villa Lyhdyn uusissa tiloissa.

Mä olen ihan samaa mieltä Hendun kanssa!
En ole oikeastaan koskaan pitänyt niistä myyjistä, olleet jotenkin todella koppavia. :(
Ja just toi etteivät voi palvella asiakasta loppuun vaikka kyse on kin "pelkästä" kirpputorista.

ja höpö, höpö teille,,jotka väitätte että lyhdyn myyjät tylyjä! Käyn siellä joka viikko ja minä pidän myyjistä. Eivät todellakaan ole mitään tiukkapipoja ja palvelevat asiakkaita mielellään. Arvostelijoiden kannattaisi miettiä,,,että eikö ole hyvä että näitä hyviä kirppiksiä on josta voimme ostaa halvalla vaatteita,,,kaameaa jos lopettaisivat. Ja onko meillä itselämme aina hyvä päivä? menkää itseenne!!

Alkuperäinen kirjoittaja kirppis tuntija:
ja höpö, höpö teille,,jotka väitätte että lyhdyn myyjät tylyjä! Käyn siellä joka viikko ja minä pidän myyjistä. Eivät todellakaan ole mitään tiukkapipoja ja palvelevat asiakkaita mielellään. Arvostelijoiden kannattaisi miettiä,,,että eikö ole hyvä että näitä hyviä kirppiksiä on josta voimme ostaa halvalla vaatteita,,,kaameaa jos lopettaisivat. Ja onko meillä itselämme aina hyvä päivä? menkää itseenne!!

Melkein viikottain poikkean siellä minäkin, ja mielestäni myyjien asenteessa olisi parantamisen varaa. Sen verran usein olen kuullut myyjien omia asioita, valitusta isosta asiakasmäärästä ja nähnyt kuinka pöydän varaajille pyöritellään silmiä selän takana. Tällainen käytös kuuluu vapaa-ajalle tai tauoille, ei asiakkaiden eteen. On hyvä että kirppiksiä on, mutta kivempi niissä on asioida, jos ei tiskin takaa vähän väliä särähdä korvaan jotain omituista.

Toki on totta, että myyjien puheet kantautuvat helposti asiakkaiden korviin, mutta se mitä kukin niistä puheista muistaa lienee jättää omien korvien väliin ellei höpinöiden julkaisulla esim. netissä ole jokin muu tarkoitusperä.

Suosittelen lämpimästi rattaiden sijasta käyttämään kirppisreissuilla kantoliinaa, -reppua tai vaikka syliä, on nimittäin muidenkin asiakkaiden mukavempi pöytien välissä pörrätä, kun ei ratastuupparit yhtä pöytää silmäillessään olis blokkaamassa ei pelkästään kulkusuuntaa, vaan myös viereisiä pöytiä hyökkäysvaunuillaan.

Ja lienee aika jo ennättänyt kultaamaan muistoja edellisistä tiloista, jonne liioin ei kera vaunujen mahtunut kulkevien lisäksi juuri muita asiakkaita kulkemaan.

Jos olisitte onnistuneet kuulemaan noiden pöytähinnoitteluhöpinöitten ohella todellisia syitä kiinteistön vaihdokseen, saattaisitte tietää, että syynä oli edellisessä huoneistossa kuukausitasolla lähes 100% korottunut kuukausivuokra. Ne "kassatyttelit" omistajina ovat alun alkaen ottaneet melkoisen riskin yrityksen perustaessaan niille kauppiaille, jotka jaksaa hätäsesti hilata toisinaan raa'asti yläkanttiin hinnoitellut kamppeensa kassalla työskentelevien hommiksi ja käydä sitten kerran viikossa tyhjentämässä rippeet ja poimia myynnistä kertyneet roposet taskuun.

Keskittykää jatkossa hyvät ihmiset niihin vaatteiden ja tavaroiden penkomiseen ja viikatkaa siinä sivussa ne pöytien tavarat takas yhtä nätisti kuin pöydän vuokrannut henkilökin on alkujaan tehnyt, älkääkä ruikuttako jostain torimammojen murinoista - aina toreilla on juoruiltu.

Lyhdyn mimmit ovat sentään vastoinkäymisistä huolimatta pitäneet puodin pystyssä ja ehkäpä pystyvät elättämään itsensä lisäksi jonkun tuuraajankin toisinaan.

Muuten, kannattaa juorujen sijasta seurata, kuinka kauan Habita joutuu etsimään uutta vuokralaista siihen tyhjäksi jääneeseen tilaan. Se nimittäin ei tuota kiinteistön omistajalle (eri kuin nykyisen tilan omistaja) yhtään mitään, ennen kuin seuraava vuokralainen jälleen löytyy. Tila on ollut tyhjänä vuoden 2010 alusta alkaen.

Jatkossakin Lyhdyn kanta-asiakkaana :)

ne paikan omistajat on TODELLA ylimielisiä ja koppavia, kattovat asiakkaita nenän vartta pitkin!! sekin on totta et haukkuvat myyjiä kaikkien kuullen. kandeis pitää pienempää suuta jos meinaa lafkansa asiakkaat säilyttää XD

Menkääs itseenne. Jos haluatte hiljaisuutta,menkää kirjastoon! Enemmän mua häiritsee lasten parkuminen ja raivarit,kun sosiaalinen keskustelu tai huutelu,oisko kivempi tunne,kun supattaisivat keskenään toistensa korviin.
En itse voi tajuta sekaisia pöytiä,enkä ostajia,jotka sotkevat pöydät.Onko niin kamalan vaikeeta viikata takaisin katsomasi viikattu vate tai jos tulee ostoksessa katumapäälle,viedä vaate/tavara takaisin oikeaan pöytään.
Se mikä raivostuttaa myyjänä on,kun annetaan lasten kosketella esim.just mehujään syöneillä käsillä vaatteita tai kun vaate putoaa jonkun pöydältä sinun ohimennessäsi,et voi nostaa takaisin,vaan sit esim. vaalea vaate tallotaan lattialla likaiseksi.
Äideille,jotka antaa lasten leikkiä myytävillä leluilla ja muutamissa tapauksissa,kun ne on menneet rikki,niin ollaan kuin mitään ei ois tehtykkään.
Ostajana en tajua teitä,jotka tuotte likaisia vaatteita,saati rikkinäisiä(niitä onneksi harvoin), enkä niitä,jotka ei viitsi käydä siistimässä pöytäänsä(jos matka on pitkä,kysykää jos omistajat vois vähän laittaa- laittelee ne yllättävän paljon muutenkin.

Älkää valittako,jos haluatte 5 tähden palvelua,menkää stoccalle,siellä ne pakkaa vaatteet kassiin,mut palvelualttiudesta en tiedä.
Kirppis on meitä varten,edullista ja moneen makuun vaatetta. Menkää Kumpulaan,jos ei Rekola miellytä.
Itse viihdyn siellä molemmissa rooleissa. Monet myyjät on mukavia ja kassan takana seisovat " omiaan huutelevat" myyjät/omistajat on IHANIA.
Kurjahan se on,et tila pieneni,mut jättäkää muksut vaik kaverille ulos ja käytte vuoronperään ilman vaunuja,ni on tilaa,eikä pipo kiristä.
HUOMIO- kirppikselle tulo on vapaaehtoista ja sosiaalista toimintaa.

Pipo himaan ja hyvällä tuulella ja älkää sotkeko ihan älyttömästi niitä pöytiä-> tulkaa ajan kanssa. Tehdään kirppispäivästä JES,mitä löysin - FIILIS-PÄIVÄ

Uskomattoman nopeesti henkilökunta tänne löysi. Ilman muuta minäkin tiedän kirppisten entsisten tilojen vuokranantajat ja perinpohjaisesti yritykseen liittyvät asiat.

Nice, but no cookie tytöt!

Yritysmaailmassa on muuten semmottinen homma, että kun vänkää kovin asiakkaa kanssa vastaan eikä piittaa palautteesta, se asiakas pitää milelipiteensä lisäksi rahansa..

Jos viittaat viestilläsi,et mun kirjoitus olis henkilökunnan,niin voin meilata tai soittaa sulle tai viedä yht. tietoni kassalle.Satuin eilen ekan kerran yleensäkkään tänne keskustelupalstalle.

Kävin eilen ostoksillakin Villa L:ssä ja täyttä on,että kyllä niitä asiakkaita ja myyjiä onneksi meille tyytyväisille riittää,muutama valittaja vaihtakoon rauhassa maisemaa ja vieköön roposensa mennessään.
Voi,hanki elämä! Terkuin Annika 4 aikuisen tytön äiti ja 4 lapsenlapsen mummi Kuninkaanmäestä.

Myyjät vaihtoivat uusiin tiloihin kun vanhaan paikkaan olisi tullut aivan järjetön vuokrankorotus. Paikassa ei myöskään ollut vesipistettä ollenkaan ja ilmastoinnissakin oli jotain. Olen itse myyjien kanssa puhunut ja tutustunut heihin yhteisen ystävän kautta. Olen huomannut että tämän vakiokaksikon/omistajien lisäksi siellä on alkanut olemaan muitakin kassatyöntekijöitä. Varmaan kannattaisi omistajille mainita jos näiden kassatyttöjen puheet/käytös häiritsee. Viimeksi kun itse kävin he puhuivat keskenään ja sitten toinen alkoi puhumaan puhelimessa...kumpikaan näistä ei ollut paikan pitäjiä...Tiloista sen verran, että ovat he itsekin ahtauden huomanneet ja olen kuullut puheluita, joissa yritetään saada muutosta tähän...kaikkia asioita ei vaan kerrota asiakkaille eli kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. On varmaan joku syy, ettei esim kapeampia pöytiä ole saatu...

Onpa kumma kirppari kun oikein asiakkaat valitsee? Jos olet lapsen kaa elä tule vaumuilla vaan näin ja niin... kaikki ei ole sinne näyteettävästi tervetulleita? Mutta eikös tälläisestä kärsi lähinnä tavaranmyyjä eikä paikan omistaja?

Yhteistyössä