olipas tokasu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
just puhuin tätini (33v 2lapsen äiti) kanssa puhelimessa ja valittelin kun ei rattaat liiku lumessa ja sanoin ottavani vanhat briot käyttöön,semmoset valkopyöräset oikein hyväkuntoset.
tätini tokas vaan "nehän on ihan hirveet,semmosilla jos näyttäytyy niin näyttää ihan joltain lähiö yh:lta" :o

just joo,tämän tokasun innoittamana kysynkin,kehtaisitko sinä käyttää valkopyöräsiä vanhoja vaunuja vaikka ne eroaakin suureti "nyky vaunumuodista"??

argghhh!!!eiköhän pääasia oo se että pääsee eteenpäin??!!

Mulla on ihan räjähtäneen näköset rattaat, mutta eipä tartte huolehtia siitä, että ne joku huolis varastaa :D Toimii kuin unelma ja kärsii kärrätä tuota esikoista, joka painaa sen verta, että nykyrattaat leviää.

Just tänään vetelin lenkin Brio Finesse 1995 tai 1996 vuosimalleilla, ja just siksi, että pikkurenkaisilla rattaillamme kestää meno kauan, mun vatsa on mustelmilla kun ne tökkkää joka koloon ja kohoumaan jne.

Mutta joo, mä ajelen myös 80m luvun tojota corollalla, joten olen muutenkin aika Out. (ja mulla on lempitalvikengät vuodelta 1990 suunnilleen.

no nää on semmoset metallirunkoset "läpi harmaan kiven"-rattaat,eli kestäis varmaan 3.maailmansodankin :laugh:
iiisoilla renkailla,ihan varmasti aijon käyttää vaikka näyttäisin kuinka dorkalta jonkun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
no nää on semmoset metallirunkoset "läpi harmaan kiven"-rattaat,eli kestäis varmaan 3.maailmansodankin :laugh:
iiisoilla renkailla,ihan varmasti aijon käyttää vaikka näyttäisin kuinka dorkalta jonkun mielestä.

Ihan parasta niissä on se, että mä en enää menetä hermojani renkaiden kanssa....!! Ennen joka kuukausi piti käydä korjauttamassa ilmakumirenkaita, aina piti olla täyttämässä niitä ym....

Ai tarkoitatko niitä oikein korkeita pyöriä, mutta ohuita?

Meillä oli sellaiset beiget, esikoisella, ne ei pyöriny hyvin lumessa, mutta paremmat vaunut ne oli, kuin uudet halpisvaunut. Niissä on huono tila nukkua.

Itse mennään 2000-luvun alkupuolen emmaljungien kuomuilla, ja niillä pääsee, ne ei oo mitään uusia hienoja. Ne on aikanaan olleet laadukkaimpia, niin ne kestää vieläkin. Lähiö-yh:ltä, jos näytän niin en tiedä, ehkä se on sitten kohtaloni olla sellainen ihmisten mielissä.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

haa, mutta kun sä dorka painelet sitte freesinä sen _mitkä-ikinä -ne nykyisin-nimeltään-onkaan rattailla puuskuttavan äidin, kun se puskee ja kiskoo kullannuppuaan loskassa, luulenpa kovin,että muotitietoisinkin mamma tuntee pienen kateuden livahtavan sieluunsa

No kehtaan. Meillä käytössä Brio finesse vm -97. Eikä ole edes muita rattaita nyt kun vaunuihin ei enää mahdu. Paitsi jotkut ainaki 6v vanhat matkarattaat jotka on romut. Vaunutki oli vm. -98. Ja on mulla tädin luona vielä Pate Mustajärven kummitytön vanhat rattaat. Nekin on hirmu vanhat ja aika rämät.

Voi elämä...nykyään minäkin tunnen monen monta ihmistä joilla on lastentarvikekaupan kalleimmat rattaat/vaunut ja eivät edes pahemmin ulkoile niillä!

Siis ostetaan hienot vaunut joita ei juurikaan edes käytetä :o

Nojaa... jkummankohan mä laittaisin sinne vaunuihin( ton 11v vai ton 7v hmmmm...
Yhtä hulluahan se ois jos tyhjien vaunujen kanssa kulkis.Vaikka ei täällä ois ketään ees näkemässä :laugh:

No, vakavasti ottaen siis jos vauvaa pitäis lykkiä ni ihan sama millä lykkisin kunhan etenepäin pääsisin,mut onneks ei oo :attn:

Yhteistyössä