olipas surullinen salkkarit jakso

  • Viestiketjun aloittaja fallen
  • Ensimmäinen viesti
hyi1
En ole uskaltanut katsoa, viimeinen jakso oli se missä Aleksander ei herännyt kun sebastian yritti herättää :/

Tiesipä ainakin että ei tarvi seuraavana päivänä katsoa.
 
"viiden äiti"
Niin oli surullinen ja itkin niin. Oma esikoiseni kuoli aikoinaan 3-kuisena kätkytkuolemaan, tiedä päässytkö siitä vieläkään yli, kun tuollasiset niin itkettänät. Aikaa on niin kauan, vuosikymmeniä ja lapsia jälkeensä elossa neljä.
 
"oona"
[QUOTE="viiden äiti";25104168]Niin oli surullinen ja itkin niin. Oma esikoiseni kuoli aikoinaan 3-kuisena kätkytkuolemaan, tiedä päässytkö siitä vieläkään yli, kun tuollasiset niin itkettänät. Aikaa on niin kauan, vuosikymmeniä ja lapsia jälkeensä elossa neljä.[/QUOTE]

Mä itkin tänään katsoessani salkkareita juuri siksi, kun mietin teitä, jotka olette joutuneet hautaamaan oman vauvanne. En voi edes kuvitella sitä surun määrää.
 
"sanna"
[QUOTE="viiden äiti";25104168]Niin oli surullinen ja itkin niin. Oma esikoiseni kuoli aikoinaan 3-kuisena kätkytkuolemaan, tiedä päässytkö siitä vieläkään yli, kun tuollasiset niin itkettänät. Aikaa on niin kauan, vuosikymmeniä ja lapsia jälkeensä elossa neljä.[/QUOTE]


Mä pyysin miestä sulkemaan telkkarin.en pystynyt kuuntelemaan virsiä, olin toisessa huoneessa. hautasin esikois poikani -04. kaikki tunteet tuli esiin. menetin poikani äkillisen sairauden myötä 7kk iässä.
 
Just kattelin tallennuksesta tän päivän jakson, enkä muista milloin viimeksi olisi telkkaria katsoessa tullut itketttä näin paljon. Mulla ei edes ole omia lapsia, saati omakohtaista kokemusta aiheeseen liittyvästä, mutta kosketti kyllä syvältä. Mä vaan mietin, että miten ihmeessä tollasesta ikinä selviää?!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä