Olipas surkea BB finaali.

PatalaiskaVätys

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
1 044
0
36
Kyllä oikein otti päähän. Kaksi edellistä on ollut paljon parempia. Vi*utti jatkuva yhteyden ottaminen taloon, ja äänestystilanteen kertominen.

Tosi surkeesti toteutettu homma.
Missä oli kaikki yllätyksellisyys finaalissa, mitä tuotanto lupasi??

Vai oliko se se, että BB tulee ensi vuonnakin....? :laugh:

Mua jäi kaivertaa, kun ei tavallisessa tv:ssä haastateltu muita finalisteja. Olis ollut kiva kun olis joutunut tulee yksitellen ulos. Ja juontajan sekoilut ärsytti. Olis voinut paremmin opetella juonnot ulkoa. Viime vuonna oli sata kertaa paremmin järjestetty.

minusta niin olis ollu parempi et vaikkaheti lähetyksen alkajaisiksi olis otettu Riitta ulos, sit sitä olis rauhassa haastateltu ja näytetty kohokohdat ja katsojat olis voinu äänestää niitä kolmea... sit olis kotvan päästä otettu Niko ulos ja samat hommat ja vielä olis voinu kuiten voittajaa äänestää niistä kahdesta jne...

Minä kans kovasti odotin, et millon ne ottaa ensimmäisen ulos. Jäi kyllä ne kolme ihan sivuun koko hommassa, niille ei näytetty omia parhaita paloja eikä mitään. Jopa ekana tippujakin sai suuremman suosion tuossa kohtaa! Ehkä ne nyt kuiteski julkisuudessa on mielekkäimpiä, mut silti toi finaali oli ihan p stä!

MISSÄ OLI KUNNON HAASTATTELU NIKOSTA :'( |O |O |O

Sitä olin odottanut koko loppu ajan. Olen todella pettynyt. Sauli saa onneksi sen voittaja-jakson, mutta Nikosta vaan joku minuutin Miltä nyt tuntuu-kysymykset. En kestä!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Niko on minulle voittaja.

Parhaita paloja Nikosta odotin myös. Missä ne oli!!!???? :( Paska finaali!

Mä en tajua kun Sauli ja Kadi ainakin sanoivat että odottavat pääsevänsä bilettämään niin eikös ne siellä talossa ryypänneet jatkuvasti. Eikö se ole bilettämistä?
Ja Kadilla kuulemma hyvä suhde alkoholiin,ei ongelmaa...??
:o

Totta turisette... Oli kyllä niin surkeesti toteutettu finaali!! Ei mitään jännitystä vaan päivän selvää juttua koko ajan. Onneksi sentäs Sauli voitti, jotain oikein mennyttä edes. Katsoitteko sen kun talosta sammutettiin valot? Se vasta järkkyä oli... Meinasi ihan itku päästä niin huono se oli... kerrassaan nolo :whistle: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
MISSÄ OLI KUNNON HAASTATTELU NIKOSTA :'( |O |O |O

Sitä olin odottanut koko loppu ajan. Olen todella pettynyt. Sauli saa onneksi sen voittaja-jakson, mutta Nikosta vaan joku minuutin Miltä nyt tuntuu-kysymykset. En kestä!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Niko on minulle voittaja.

Parhaita paloja Nikosta odotin myös. Missä ne oli!!!???? :( Paska finaali!

NÄYTETTIINHÄN SE

Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:
Mua jäi kaivertaa, kun ei tavallisessa tv:ssä haastateltu muita finalisteja. Olis ollut kiva kun olis joutunut tulee yksitellen ulos. Ja juontajan sekoilut ärsytti. Olis voinut paremmin opetella juonnot ulkoa. Viime vuonna oli sata kertaa paremmin järjestetty.
katoikko ollenkaan jaksoa.haastateltiin siinä

Näin saatiin kerättyä enemmän rahaa ihmisiltä kun äänestysaika oli pidempi. Muakin jäi harmittamaan kun eivät yksitellen ottaanet ulos ja sitten jäi näkemättä muiden parhaat palat.

Alkuperäinen kirjoittaja jkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:
katoikko ollenkaan jaksoa.haastateltiin siinä

Joo, "miltä tuntuu, harmittaako? Ai harmittaa, ota skumppaa ja mee tonne sivuun..."

Yhteistyössä