Olipas se... aika kiihoittavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimoke

Vieras
Mies tuli mun syliin istumaan kun istuin täs koneella. Aloin sitte hyväillä sen mahaa ja kalua ja aloin sitten kädellä tyydyttää sitä. Tuntui ihanalta taas pitää kasvavaa ja sykkivää kalua kädessä. :p Kiihoituin vähän, mutta seksille en viitti alkaa kun menis niin sotkuseksi puuhaksi. Mutta jos toteuttaisin yhden meidän yhteisen fantasian suihinotosta tietyssä tilanteesta.. :whistle:

modpicture_000069060_u.jpg
:whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimoke:
Mies tuli mun syliin istumaan kun istuin täs koneella. Aloin sitte hyväillä sen mahaa ja kalua ja aloin sitten kädellä tyydyttää sitä. Tuntui ihanalta taas pitää kasvavaa ja sykkivää kalua kädessä. :p Kiihoituin vähän, mutta seksille en viitti alkaa kun menis niin sotkuseksi puuhaksi. Mutta jos toteuttaisin yhden meidän yhteisen fantasian suihinotosta tietyssä tilanteesta.. :whistle:

Mua kiinnostaa missä tilanteessa? :)

:D Mullon menkat, en viitti alkaa ostkea. :whistle:

Mutta mutta.. ootellaan jahka noi viimeisetki muksut sammuu niin viitsis tehdä sellastakin mikä ei onnistu piilossa niiden silmiltä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Mutta mutta.. ootellaan jahka noi viimeisetki muksut sammuu niin viitsis tehdä sellastakin mikä ei onnistu piilossa niiden silmiltä.. :whistle:

Okei, no sitten tämä ymmärretään ;)
Muistakkin tehdä se "piilossa lasten silmiltä" kunnolla, pitkään ja hartaasti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Okei, no sitten tämä ymmärretään ;)
Muistakkin tehdä se "piilossa lasten silmiltä" kunnolla, pitkään ja hartaasti ;)

:D tottakai.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Okei, jos mie ottaisin miehen syliin niin mie liiskaantuisin ihan sekunnissa. :whistle:

Meillä mä olen lyhyt ja paksu ja mies vähän pidempi ja laiha. :whistle: Painaa vähempi kuin minä. Just ja just pysyy sylissä... No taidetaan nyt kumminkin jatkaa iltaa omissa puuhissamme. Hymy jäi kyllä kummalleki loppu illaksi tuosta pikku tempauksesta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Ja mun mies ei ees tulis mun syliin, vaikka pyytäisinki..

Tuli pyytämättä. :D Meillä on sellanen tapa, että jos toinen on koneella ja toisella on siihen jotain pikaista asiaa niin tulee toisen syliin istumaan. :heart:

:laugh:
Kiva ku jotkut kuvittelee, että olen niitä sellasia, jotka kirjottaa palstalle jokaisen pieraisunsakin. :whistle: Tuli nyt vaan mieleen, että tää saattais olla hauska juttu, joka vois muitaki viihdyttää. B)

Yhteistyössä