Olipas positiivinen ylläri kelalta!

Älä nyt kovin kehumaan ala! Sitä laitostahan pitää haukkua; sehän pyytää kaikenmaailman papereita hakemuksien liitteeksi, vie veroakin tosi paljon kaikista päivärahoista ja kun sinne soittaa niin virkailijan tekstistä ei tajua mitään. Niiden nettisivutkin on niin epäselvät ettei sieltä osaa asioita lukea ja sisäistää.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Älä nyt kovin kehumaan ala! Sitä laitostahan pitää haukkua; sehän pyytää kaikenmaailman papereita hakemuksien liitteeksi, vie veroakin tosi paljon kaikista päivärahoista ja kun sinne soittaa niin virkailijan tekstistä ei tajua mitään. Niiden nettisivutkin on niin epäselvät ettei sieltä osaa asioita lukea ja sisäistää.

Miksi haukkua?
Papereita pyytävät, että saavat selon asioihin.
Verotus on vain ok, tuleepahan takasinpäin sitten joskus.

Mä ainaki oon jo oppinu, et jos on asiaa kelaan, niin otan varuilta aivan kaikki paperit mukaan. Eipä tartte sit ravata siellä lippujen ja lappujen kanssa ku on kerralla kaikki saanu hoidettua.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

No niin siis kyllä se laitos välillä haukkusa ansaitsee.. kokenut olen, mutta tämä oli kyllä todella positiivinen ylläri..

Yhteistyössä