olipas pettymys ( wasalandia )

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulle taas powerparkki oli pettymys niiden turvarajojensa kanssa, 5-vuotias ei päässyt mihinkään hurjempaan laitteeseen, vaikka tivolissa pääsi joka paikkaan. Säälitti kun vuoden vanhempi ja 5 cm pitempi sisko pääsi jo vaikka minne ja 5-vuotiaan piti jossain teekupeissa istua...
paljoko poweris on turvarajat?
120cm,130cm ja 140cm ainakin, jos alle tuon 120 niin oli kyllä surkeita laitteita.
no eipä toi meidänkään likka minnekkää pahemmin pääse ilman yli 140cm tai aikuista..

hanurista, mut kaipa siihen syynsä on
Meillä oli aikuinenkin jolla ranneke mutta se 120cm turvaraja on ehdoton. Ja kun samoihin laitteisiin kuitenkin tivolissa pääsee ikärajalla ja aikuisen kanssa melkein joka paikkaan. Vähän vois antaa vanhemmillekin vastuuta tai sitten tehdä niin turvallisia laitteita ettei se vaarallisuus siitä muutamasta sentistä ole kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulle taas powerparkki oli pettymys niiden turvarajojensa kanssa, 5-vuotias ei päässyt mihinkään hurjempaan laitteeseen, vaikka tivolissa pääsi joka paikkaan. Säälitti kun vuoden vanhempi ja 5 cm pitempi sisko pääsi jo vaikka minne ja 5-vuotiaan piti jossain teekupeissa istua...
paljoko poweris on turvarajat?
120cm,130cm ja 140cm ainakin, jos alle tuon 120 niin oli kyllä surkeita laitteita.
no eipä toi meidänkään likka minnekkää pahemmin pääse ilman yli 140cm tai aikuista..

hanurista, mut kaipa siihen syynsä on
Meillä oli aikuinenkin jolla ranneke mutta se 120cm turvaraja on ehdoton. Ja kun samoihin laitteisiin kuitenkin tivolissa pääsee ikärajalla ja aikuisen kanssa melkein joka paikkaan. Vähän vois antaa vanhemmillekin vastuuta tai sitten tehdä niin turvallisia laitteita ettei se vaarallisuus siitä muutamasta sentistä ole kiinni.
oot kyl aivan oikeessa.

laitoin aika ankaraa palautetta.
 
piia
me taas on tykätty wasalandiasta. on rauhallinen paikka. lapset tykkää käydä niissä muutamassa laitteessa ja niissä käsillä veivattavissa veneissä. porukkaa ei ole paljon. me saadaan siellä aina koko päivä vietettyä ja hauskaa on ollut. ja se iiiiiso plussa et lapset pääsee kaikkiin laitteisiin toisin ku vaikka lintsillä. 6v ei pääse juuri mihinkään kun on alle 120cm.
 
ei enää
suuri pettmys oli. lapsen kanssa ei pääse lastenlaitteisiin eikä alle 2 vuotiasta voi yksin laittaa, en luota että istuu paikallaan tai ettei säikähdä. muualla lapsen kanssa saa mennä laitteisiin. maksettiin siis 40 euroa että lapsi pääsi heppakaruselliin ja pallomereen.
buffet oli ihan hirveä. 12 euroa olisi pitänyt maksaa nakeista, lihapullista ja muusista. minä en edes syö punaista lihaa :) lapsen annos maksoi 8 euroa, ei todellakaan meidän pieniruokainen taapero syö 8 euron edestä. mentiin raxin kautta kotiin, taaperon ruoka maksoi 2 euroa. niin suurta pettymystä ettei
ikinä enää ei wasalandiaan mennä
 
Viime kesänä oltiin 3-vuotiaan kanssa sekä Wasa- että Tropiclandiassa ja tykkäsi ihan hirveästi ja ei tuo ihan surkea ollut vanhempienkaan mielestä. Tietysti vanhemmille lapsille ei sitten ehkä ole niin paljon siellä, mutta tuollainen 3vee kyllä tykkäsi.
 
anika harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulle taas powerparkki oli pettymys niiden turvarajojensa kanssa, 5-vuotias ei päässyt mihinkään hurjempaan laitteeseen, vaikka tivolissa pääsi joka paikkaan. Säälitti kun vuoden vanhempi ja 5 cm pitempi sisko pääsi jo vaikka minne ja 5-vuotiaan piti jossain teekupeissa istua...
paljoko poweris on turvarajat?
120cm,130cm ja 140cm ainakin, jos alle tuon 120 niin oli kyllä surkeita laitteita.
no eipä toi meidänkään likka minnekkää pahemmin pääse ilman yli 140cm tai aikuista..

hanurista, mut kaipa siihen syynsä on
Meillä oli tänä kesänä oikein juhlahetki, kun kolmannelle menevä tyttö oli vuosien odotuksen jälkeen nipinnapin yli 120 cm ja pääsi VIIMEINKIN yksin muihinkin laitteisiin kuin kahvikuppeihin =)

Kiertävissä tivoleissa eivät tunnu kovin tarkkoja olevan turvarajoista - niissä tyttö on laskettu hurjempiinkin, jos en itse ole tajunnut kieltää. Niissä on vielä usein ikäraja eikä pituus. Isommissa huvipuistoissa pitävät niistä tiukasti kiinni ja minusta on ihan hyvä niin.

 
juuri kotiuduttiin vaasasta
Me käytiin 5-v (120cm) ja 10-v kanssa juuri wasalandiassa ja kovasti tykkäsivät. Oltiin kahtena päivänä koko päivä klo 11-19sta. Äitikin viihtyi...koskenlaskussa ja oliko se piratis? (ihan kuin viking laiva), 3D elokuvissa käytiin neljä kertaa.....ainut minus oli kun ei saanut kuin hampurilasia tai nakki/makkaraperunoita jotka oli kauhean suolaisia. Buffet pöytä ei houkutellut.....
Ähtäri oli pettymys
 
Vaasassa vierailleet
Olimme eilen Wasalandiassa ja nyt kotiuduttu takaisin Jyväskylään. Tykkäsimme kyllä paikasta! Oli juuri sopivan kompakti ja lapsiystävällinen puisto. Lapsemme 6v ja 8v tuntuivat nauttivan ja kyllä aikuisillakin meidän mielestä aivan riittävä laitemäärä ( koskenlasku, Iso viikinkilaiva, ja se iso laite portin lähellä, nimeä en muista ja pari muuta ). Miinukset lähinnä ruuan valikoimasta joka yllätti. Myös siisteys alueella oli hyvää ja kivat kukkaistutukset!
 
maria
Minä ja mun perhe (lapset 3, 6 ja 9 v.) tykkäsi kovasti, ainakin nyt ku niillä on uusi sisäänpääsymaksu-systeemi. Parempi ei löytyy Suomessa :) Mennään takuuvarmasti takaisin ens vuonna!
 
vielä..
unohdin pari asiaa.. joka päivä on jokaisessa työpaikassa sillee että jotain voi mennä väärin, se on valitettavasti näin eikä kannattaa luulla että aina on näin.. anna hyvälle puistolle toinen mahdollisuus, jos sen jälkeen taas on sama mielipide niin annan olla sitten :)
 
Gluteus maximus
Powerpark on suomen paras huvipuisto ja minä olen ne kaikki kiertänyt useampaan kertaan eli kokemusta löytyy. Varsinkin meidän muksut, jotka eivät viihdy Linnanmäellä, niin Powerparkissa kyllä viihtyivät kun oli oikeanlaista vetkutinta ja häkkyrää.
 

Yhteistyössä