Olipas nopeaa toimintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Ellokselta. Tilasin sieltä sunnuntaina netin kautta vaa'an ja housut itelleni niin tänään tuli ilmotus puhelimeen tekstarina että huomenna saisi klo 16 jälkeen hakea postista mutta haen vasta ens tiistaina kun tulee rahaa.

Voi kun kiva :D Minä taas tein Jotexille verho ym tilauksen jo kaksi viikoa sitten. Tuli ilmoitus, että meistä johtumattomista syistä, tilauksenne voidaan toimittaa vasta viikolla 43!!! |O Toivomme ymmärrystä blaa, blaa, blaa... Tympii

mä en edes pikana pyytäny vaan ihan normaalina postiin ja silti tuli muutamassa päivässä paketti, olin hieman yllättynyt mutta iloinen kun sain näin nopeaa palvelua Ellokselta, edellisen kerran tilasin sieltä keväällä stereot ja ne tuli viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Voi kun kiva :D Minä taas tein Jotexille verho ym tilauksen jo kaksi viikoa sitten. Tuli ilmoitus, että meistä johtumattomista syistä, tilauksenne voidaan toimittaa vasta viikolla 43!!! |O Toivomme ymmärrystä blaa, blaa, blaa... Tympii

Mie olen huomannu että Jotexilla kestää piiiitkäään... nimim. melkein jo unohtanu mitään tilanneensakaan...

Yhteistyössä