Olipas näky päiväkodin pihalla!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Omapahan on peppunsa, jota vilauttelee. Miksi mä siitä ottaisin ongelman? Eiköhän mulla ole ihan tarpeeksi omia asioitani joista huolehtia, alkaa nyt vielä stressaamaan toistenkin asioista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Voihan taas... Mitäs jos annettais kaikkien kukkien kukkia? Mun silmiäni ei häiritse pätkän vertaa, olisin korkeintaan ajattellut, että kiva jos isompikin ihminen uskaltaa (kaikenmaailman tuomitsijoista riippumatta) pukeutua säänmukaisesti ja mukavasti.
Miten voi olla edes mukava olo tuollaisessa asussa, jossa melkein perse vilkkuu ja jopa puristaa joka puolelta? Mulla olis äärimmäisen epämukava ja nolostunut olo.
Kokeile. Sä saat silmäsi käännettyä muualle, jos niitä tuommoisen asian takia kirvelee. Koita kestää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:llä on korvien välissä maailman lyhin pururata. Pää täynnä sahajauhoja ja nekin märkiä.
Hyvin on näinkin lyhyellä pururadalla pärjätty ja päästy jopa yliopistoon :LOL:
No juttujen tasosta päätellen hyvä ku apukoulun oot selvittäny :)
:LOL:
Todistit sen juuri toistamiseen. Älä suotta enempää tähän mun kirjotuksen alle kommentoi, sun kantas on tullu hyvin selväksi :)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:llä on korvien välissä maailman lyhin pururata. Pää täynnä sahajauhoja ja nekin märkiä.
Hyvin on näinkin lyhyellä pururadalla pärjätty ja päästy jopa yliopistoon :LOL:
No juttujen tasosta päätellen hyvä ku apukoulun oot selvittäny :)
:LOL:
Todistit sen juuri toistamiseen. Älä suotta enempää tähän mun kirjotuksen alle kommentoi, sun kantas on tullu hyvin selväksi :)
:LOL: laugh:
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Eihän se mukavaa ole, jos perse/alkkarit näkyy.

Pinnallista tai ei.
En muuten liioitellut aloitustani yhtään! Vaikea kuvitella, että KUKAAN haluaisi näyttää siltä vielä peiliin vilkaistuaan...siis takaapäin :D
No ei varmaan haluakaan, varsinkin kun sun kaltaises ilkkuu. Mut luuletko että sun ilkkumises asiaa auttaa mitenkään? Että vips vaan kilot katoaa kun sä räkytät? Vai onko pointtis se että läskien pitää pukeutua säkkiin siksi, ettei sun silmiis koske?
Pointti on varmaankin se, että se isokokonenkin vois pukeutua sopivan kokosiin vaatteisiin. Tarviiko heti mennä toiseen ääripäähän, että pitäs säkkiin pukeutua. Se ei todellakaan ole kauniin näköistä, kun läskit pursuaa, kun yritetään ahtautua liian pieneen vaatteeseen. onko sun mielestä kaunista, että pikkarit vilkkuu?? Ei tässä ollu kyse sen kiloista vaan VAATETUKSESTA!
Todennäköisesti kaikki tajusivat mistä oikeasti on kyse, mutta tuo ap:n tyyli tulla naureskelemaan ja kommentoimaan muille toisen lihavuudesta ja pukeutumisesta on kyllä ala-arvoista.
 
Ja tas on ap hoikka ja tiukkis ja inhottava ja kaikkea. Kukaan ei panis eikä haluais.

:headwall:

Siihen peiliin tosiaan VOI katsoa, oli miten ihana luonne tahansa. Kaikkia sulojaan ei tarvitse tuoda julki vaikka kehtaiskin.
 
xxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja tas on ap hoikka ja tiukkis ja inhottava ja kaikkea. Kukaan ei panis eikä haluais.

:headwall:

Siihen peiliin tosiaan VOI katsoa, oli miten ihana luonne tahansa. Kaikkia sulojaan ei tarvitse tuoda julki vaikka kehtaiskin.
Samaa mieltä, mutta ei kaikkia tai kaikkea tarvitse ääneen naureskellen arvostella vaikka kehtaiskin.
 

Yhteistyössä