No jos mamma on osallisena tv-ohjelmassa jonka nimi on Sinkkuäidille sulhanen, eikö silloin ole ihan ymmärrettävää käsittää kyseinen nainen sinkuksi? Oli sitten ulkonevat hampaat tai ei...Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:ai, nytkös sen näkee jo hampaista et kuka on sinkku ja kuka varattu... ei menny hukkaan tämän aamuinen herääminen, joka päivä oppii jotain uutta...
Nättihän se olikin, keskivertonaista nätimpi, mutta kyllä ne hampaat aika tavalla silti korostuivat.Alkuperäinen kirjoittaja fjdslö:Taitaa kateuden vihreä ukkeli kuiskia siellä korviisi höpöjä!
No ulkonevat oli ehkä väärä sanavalinta, mutta ISOT ne joka tapauksessa oli. Ja ei, en laita omaa lärvärsaloani tänne koska a) en omista digikameraa 2) ja vaikka omistaisinkin, en osaisi laittaa kuvaani nettiin ja c) olen ihan perkeleen susiruma. Mutta mä en olekaan säälittävä "sinkkuäiti" hakemassa munaa telkkarissa, joten mulla on oikeus arvostella toisia. Aamen.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:Voi jee, en nähny ohjelmaa.. Mutta jos tuo oli uusinta toissa sunnuntailta, ni sit nou hätä.
En ymmärrä minäkään ainaista ulkonäön arvostelua! Nättejä ne oli kaikki miun mielestä. Jos sitä ompelijaa tarkotat, että sillä ulkonevat hampaat olis ollu, ni ihan normaalit oli! Laitatko oman kuvan tänne, niin katotaan olisko siussa mitä vikaa?
Hurraa ja kumartaa!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mä en olekaan säälittävä "sinkkuäiti" hakemassa munaa telkkarissa, joten mulla on oikeus arvostella toisia. Aamen.
Jaa sille äidille joku kade, hah, hah. En ainakaan minä. Se nainen oli kyllä ihan tavis mamman näkönen, sen hampaat oli ihan katastroofitAlkuperäinen kirjoittaja fjdslö:Taitaa kateuden vihreä ukkeli kuiskia siellä korviisi höpöjä!
Mun mielestä ne naiset oli keskivertoa nätimpiä, ja ennen kaikkea hoikempia.. Eikä kukaan ollu pukeutunu yh:n univormuun, eli tuulipukuun, se pisti eniten silmäänAlkuperäinen kirjoittaja Joku:Jaa sille äidille joku kade, hah, hah. En ainakaan minä. Se nainen oli kyllä ihan tavis mamman näkönen, sen hampaat oli ihan katastroofitAlkuperäinen kirjoittaja fjdslö:Taitaa kateuden vihreä ukkeli kuiskia siellä korviisi höpöjä!
Kuka nyt teeveessä olis tuulipuku päällä, se teijakin on ollut 40 kg lihavempi ennen, että kyllä niistäkin mammoista jtn vikoja on löytyny, löytyyAlkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Mun mielestä ne naiset oli keskivertoa nätimpiä, ja ennen kaikkea hoikempia.. Eikä kukaan ollu pukeutunu yh:n univormuun, eli tuulipukuun, se pisti eniten silmäänAlkuperäinen kirjoittaja Joku:Jaa sille äidille joku kade, hah, hah. En ainakaan minä. Se nainen oli kyllä ihan tavis mamman näkönen, sen hampaat oli ihan katastroofitAlkuperäinen kirjoittaja fjdslö:Taitaa kateuden vihreä ukkeli kuiskia siellä korviisi höpöjä!
Sä et nyt ihan tainnu ymmärtää, mitä tarkoitin?Alkuperäinen kirjoittaja Joku:Kuka nyt teeveessä olis tuulipuku päällä, se teijakin on ollut 40 kg lihavempi ennen, että kyllä niistäkin mammoista jtn vikoja on löytyny, löytyy
Sori nyt, mutta tämä nauratti. Hyvin sanottu. Mä taidan olla "olen pahansuopa"-tuulella. Mun mielestä ne naiset oli ihan tavallisen näköisiä mitä netistä katoin, ohjelmaa en ole katsonut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ulkonevat oli ehkä väärä sanavalinta, mutta ISOT ne joka tapauksessa oli. Ja ei, en laita omaa lärvärsaloani tänne koska a) en omista digikameraa 2) ja vaikka omistaisinkin, en osaisi laittaa kuvaani nettiin ja c) olen ihan perkeleen susiruma. Mutta mä en olekaan säälittävä "sinkkuäiti" hakemassa munaa telkkarissa, joten mulla on oikeus arvostella toisia. Aamen.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:Voi jee, en nähny ohjelmaa.. Mutta jos tuo oli uusinta toissa sunnuntailta, ni sit nou hätä.
En ymmärrä minäkään ainaista ulkonäön arvostelua! Nättejä ne oli kaikki miun mielestä. Jos sitä ompelijaa tarkotat, että sillä ulkonevat hampaat olis ollu, ni ihan normaalit oli! Laitatko oman kuvan tänne, niin katotaan olisko siussa mitä vikaa?