Olipas inhottavaa käydä Näsinneulassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki-Pirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki-Pirkko

Vieras
Tuli kamalia ajatuksia päähän. Mm. mietin, entä jos joku on käynyt tornin portaikkoon laittamassa laukkupommin, joka räjähtää just sillon kun olen tornissa! Koko se yläosa tornista putoaa alas ja siinä kuolee.
Entä jos joku sekoaa ja heittää minut tornin lasista pihalle (onhan ne panssarilasit???)

Juuh, tää on minun tavallista arkea. Jokainen kauppareissu menee miettiessä, että jos joku vaikka alkaa tulittamaan silmittömästi ihmisiä, tai että muuten vaan pommi räjähtää.

Automatkalla suhtaudun skeptisesti vastaantulijoihin. Samoin moottoritiellä ohittaessani muita autoja, jokuhan voi vaikkapa yhtäkkiä saada päähänsä vaihtaa kaistaa juuri kun olen tulossa kohdalle.
: /

Elämäni on täynnä seikkailuja, koska kauppareissustakaan en selviä ilman tuskanhikeä ja sydämentykytyksiä.

ei kannata miettiä mitä voi tapahtua, koska siinähän se koko elämä menee, pelätessä. Sit jos tapahtuu niin tapahtuu, sille ei voi mitään. Mutta ei todellakaan kannata sitä etukäteen murehtia.

Hankkikaa paniiikkihäiriö lääkitys.. Tai käykää juttelemassa edes jossain.
Päähän tuollaiseen hajoaa. Itelläni tuli paniikkihäiriökohtauksia ties missä varoittamatta vaikken tuntenut pelkääväni mitään tiettyjä tilanteita, mutta se kohtaus on ihan hirveää jos pelkästään omassa kodissa koettuna niin saatikka jossain yleisellä paikalla.. Lääkitys on auttanut ja kohtaukset pysyvät poissa.

Yhteistyössä