Olipas inhottava uni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellisen oloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todellisen oloinen

Vieras
Minä tulin lasten kanssa kotiin reissusta, vähän aiemmin kun oli puhe.
Mitä löytyykään kotoa, no perinteinen, mies sängyssä toisen naisen kanssa.
Sinänsä hassu uni, että se toinen nainen oli minun entinen luokkakaveri, joka asuu tällä hetkellä jenkeissä.
No eroahan minä aloin järjestämään ja tein jo sopimuksen siitä, että esikoinen (!) jää isänsä huostaan.
Sitten kun oli aika lähteä muuttoauton mukana, minä jänistin ja jäinkin miehen luo ja rukoilin että se jättää sen panonsa. :x

Tuohan oli liki tervettä... Minä olen nähnyt unta, että ympäri maailmaa naiset toivat minulle hoidettavaksi äijän lapsia ja minä otin avosylin kaikki vastaan. Ja että äijä löytyi sängystä toisen naisen kanssa ja minä vain ilmoitin, että äijä sitten vaihtaa lakanat... :o :kieh:

Mä näin viime yönä unta että olin koulussa ja siellä oli mun yks ex ja olin aivan älyttömän onnellinen kun näin sitä taas. Se oli tullut Suomeen opiskelemaan ja etsimään mua (asuu siis Italiassa tällä hetkellä ), se on mun suuri rakkaus. :heart: ja siinä unessa mun toinen ex (mun lapsen isä ) ei tykännyt yhtään siitä että tämä toinen ex tuli, se teki sille kaikenlaisia jäyniä ja oli tosi mustasukkanen. :o erikoinen uni mutta oikeastaan oli ihana ''nähdä'' siinä tämä toinen ex, sitä on välillä kova ikävä. :heart:

Yhteistyössä