selllainen kuin puutarhurin parempi mansikka, siinä sentään oli niitä sattumiakin, eli mansikoita seassa, mä kun en voi sietää noita nykyajan jugurtteja kun ne on pelkkää lirua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä on myös vadelmana ja puutarhurin lempihedelmät.Alkuperäinen kirjoittaja piipi pöppiäinen harmaana:jeps se on tosi hyvää niitä puutarhurin jogurtteja oli muistaakseni joku toinenkin maku,pitäis sekin testata
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pitääkin kokeilla joskus =) Mä en ole enää aikoihin ostanut kotiin jugurttia, kun junnu ei muista lukea tuoteselostetta ja sitten sillä on vatsa kuralla, jos jugurtin menee syömään. Kumpikaan meistä ei tykkää niistä parista hassusta laktoosittomasta, mitä markkinoilla on. Olen harkinnut jugurttikoneen ostamista, mutta tulisikohan sitä kuitenkaan käytettyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Sitä on myös vadelmana ja puutarhurin lempihedelmät.Alkuperäinen kirjoittaja piipi pöppiäinen harmaana:jeps se on tosi hyvää niitä puutarhurin jogurtteja oli muistaakseni joku toinenkin maku,pitäis sekin testata