olipas hyvää jugurttia

Mä tykkään Pirkan pähkinä-ruisleipäjugurtista :p
Suurin osa on kyllä niitä liruja. Mies osti EuroShopperin mansikkajugurttia ja se oli kuin vettä...ei edes sattumia joukossa! :x

Pitääkin kokeilla joskus =) Mä en ole enää aikoihin ostanut kotiin jugurttia, kun junnu ei muista lukea tuoteselostetta ja sitten sillä on vatsa kuralla, jos jugurtin menee syömään. Kumpikaan meistä ei tykkää niistä parista hassusta laktoosittomasta, mitä markkinoilla on. Olen harkinnut jugurttikoneen ostamista, mutta tulisikohan sitä kuitenkaan käytettyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pitääkin kokeilla joskus =) Mä en ole enää aikoihin ostanut kotiin jugurttia, kun junnu ei muista lukea tuoteselostetta ja sitten sillä on vatsa kuralla, jos jugurtin menee syömään. Kumpikaan meistä ei tykkää niistä parista hassusta laktoosittomasta, mitä markkinoilla on. Olen harkinnut jugurttikoneen ostamista, mutta tulisikohan sitä kuitenkaan käytettyä?

Minä oon tehnyt jugurttia ihan kulhossa vaan ja takan päällä, kesällä tulee muuallakin huoneenlämmössä.
Totta, ne laktoosittomat valion jugurtit on kamalia, kauhean makeita ja sitten paljon vadelman siemeniä. Ja sit taas alprot maistuu musta ihan toffeelta :D

Yhteistyössä