Olipas hassu seksimokien päivä eilen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gOOD cHARLOTTE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gOOD cHARLOTTE

Vieras
Kävin kirjastossa JA LAINASIN ITSEPALVELUAUTOMAATILLA KASAN KIRJOJA. mUKAAN OLI TARTTUNUT MYÖS YKSI SEKSIOPUS, JA KUN SEN LAINASIN, KONE MENI JOTENKIN JUMIIN JA LAINASI KOKOAJAN SAMAA SEKSIKIRJAA, VAIKKA YRITIN MUITA LAINATA. eI AUTTANUT VAIKKA POISTIN LAINAAJAKORTTINI VÄLILLÄ AUTOMAATISTA JA YRITIN UUDELLEEN, ELI SEN SEKSIKIRJAN VUOKSI PITI MENNÄ SITTEN TISKILLE SELVITTÄÄN TILANNE, JA VARMAAN SEURAAVAKIN LAINAAJA ON JOUTUNUT "PAKKOLAINAAMAAN" KYS. KIRJAN... :d
iLLALLA SITTEN MIEHEN KANSSA SEKSTAILTIIN, NIIN EIKÖHÄN MENKAT ALKANUT YHTÄKKIÄ :O
eI OLE EDES IKINÄ AIEMMIN ALKANUT ILMAN MITÄÄN ENNAKKO-OIREITA, MUT NYT SITTEN SOTKETTIIN SOHVAT JA KAIKKEA :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No jaa:
No oli kyllä tosi hauskaa ,heh heh hee :X

Sanoinko mä jossain kohtiin että oli hauska?
Pitäiskö sunkin vähän paneskella välillä ettet olisi noin takakireä... ;)

Sanoit että oli hassua, eiks se oo vähän sama asia?!
Ällöttävän turha avaus tämäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:

hassu, erikoinen. Miksi sitten avasit tämän ja piti vielä uudestaan tulla tänne kommentoimaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja jj:

Mikä sitten ei ole turha avaus? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun monet harmaat aukovat päätään "turhista" avauksista, että mikä sitten ei ole turha? Onko avaus turha, jos saa yhdenkin vasatuksen....?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Porukalla kai huono aamu tänään ku oo yhtään huumoria mihinkään.

ehkä ne ei oo saanu....

Just niin. :D

Avaus oli hauska ja juuri sellainen, joita mielellään lukee. Kiva kuulla, että muillekin sattuu kommelluksia.

Mutta hei, edelleen on paljon noita isoäidin aikaisia puritaaneja, joita kauhistuttaa, puistattaa ja ällöttää, kun joku puhuu asioista niiden omilla nimillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Porukalla kai huono aamu tänään ku oo yhtään huumoria mihinkään.

ehkä ne ei oo saanu....

Just niin. :D

Avaus oli hauska ja juuri sellainen, joita mielellään lukee. Kiva kuulla, että muillekin sattuu kommelluksia.

Mutta hei, edelleen on paljon noita isoäidin aikaisia puritaaneja, joita kauhistuttaa, puistattaa ja ällöttää, kun joku puhuu asioista niiden omilla nimillä.

Kiva kuulla, mä aattelin jo et mistähän täällä saa jutella, oli tarkoitus vain kevennykseksi, että kaikkea sitä sattuu, ei todellakaan ollut tarkoitus pilata kenenkään päivää tällä... :D

Yhteistyössä