Olipas halpaa, tilasin usasta 2 normaalia Joe Blascon meikkivoidetta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sabba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka alvitkin maksas niin on halvempaa ko suomessa. Ite ostin läjän näitä kamoja ja suomen verkkokaupassa ois tehny jotain 260 ko tuolta sai 109 egellä :)
Ja olihan tuola meikkivoide lajitelmia aika paljon. Olive beige löyty kyllä mulle :)

Pyytäisin teiltä aiemmilta tilaajilta neuvoa. Olen hirveän epäileväinen näille ulkomaalaisille sivuille koska, en ymmärrä mihin kaikkeen sitoudun. Oletteko itse kokeneet tämän camera ready cosmetics sivun turvalliseksi? Ja minua mietityttää myös tuo jokin toimituksen allekirjoitus koska vaihtoehdot eivät näy loppuun asti. Mitä olette itse laittaneet siihen? Ja onko kaikki ollut OK teidän tilauksissanne?

Tulin Joe Blasco -haulla tähän vanhaan keskusteluun ja menin ton camerareadyn sivuille. Innoissani olin tilaamassa Joe Blascon orange highlightin uskomattoman edulliseen hintaan 8 dollaria ja risat, kakskin olisin tilannut. Vaan tuli ilmoitus:

"Do to distrtibutor agreements CRC does not ship Joe Blasco to The Netherlands, Finland Or Belgium"

:( Voi vinde. Stocalla 34 €. Sinne kai sitten. Mitäpä se Blasco möiskään 6 eurolla jos 34:kin saa revittyä täällä periferiassa ;(

[QUOTE="tilaaja";29117557]

:( Voi vinde. Stocalla 34 €. Sinne kai sitten. Mitäpä se Blasco möiskään 6 eurolla jos 34:kin saa revittyä täällä periferiassa ;([/QUOTE]

EI se Blasco siitä niin paljon saakaan vaan kaikki välikädet käy osingoilla.

Osaako kukaan sanoa, myykö enää mikään nettipulju Joe Blascoa Suomeen?

Olin itsekin aivan järkyttynyt tuosta Camera Ready Cosmeticsin muuttuneesa käytännöstä. Meikkivoide olisi maksanut vain 14 euroa, mutta eihän sitä Suomeen myydä. Suomi lienee Hollannin ja Belgian ohella ainoita maita, missä Joe Blasco tunnetaan. USA:ssa, kotimaassaan, se on neva-heard.

Mietin nyt tilaisisinko sitä kaverin osoitteeseen Viroon. Hongkongiin näköjään myös lähettävät, olen siellä lomalla pari viikkoa. Kai se paketti nyt parissa viikossa Hongkongiin ehtii, jos kerran pidemmälle eli Suomeen tulee viikossa (tai ennen tuli). Toinen asia on sitten se, että päätyykö paketti minun käsiin Hongkongissa. Vai jääkö hotellihenkilökunnan kynsiin. Ja kuinka paljon Hongkongiin saa tilata verovapaasti.

Tietääkö kukaan tuosta Paypal-maksusta ja sellaisella tavalla maksetun paketin vastaanotosta (Virossa)? Vaatiiko kuittauksen vastaanotettaessa?

Minäkin olisin kiitollinen tästä tiedosta, kohta pääsee loppumaan... Stockmann beautyssä maksaa vaikka mitä. Ikävä kyllä, laivaltakaan ei löytynyt. Hiustenhoitotuotteita sieltä kyllä löytyy...Cutrinin Repairism-hoitoainetta noin litran tölkki oli vajaat 15 e. Ja se on uskomattoman tehokasta...

https://camerareadycosmetics.com/pages/shipping-policies/ship-to-countries.html

Miksi tuolla on sitten Finland listoilla??
Tuleeko tuo ilmoitus vasta tilausvaiheessa??

Ja vielä tyhmempää et amazon.comissa sama juttu. Ei saa suomeen Joe Blascoa. Taidan vaihtaa merkkiä myös. Asiaa puoltaa myös se, että noiden meikkivoiteiden rasiat on huonontunu, aina menee rikki jo alkuvaiheilla, vaikken niitä paiski.

Vuodesta 2013 eteenpäin raja ALV:lle laskenut 22 euroon.
Eli nykyisin jos tilaa, niin voi jää usein tulliin, josta tuote pitää hakea. Tuotteen saa kun maksaa verot.

http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2012/11/07/yle-jo-22-euron-nettiostokset-ulkomailta-verolle-vuodenvaihteessa/201241509/66

Ennen tilasin aina ulkomailta :/

Jos ostaa Ebaysta, niin monesti myyjät pistää tuotteen arvon alhaisemmaksi kuin mitä se on, jolloin vältytään kätevästi tullilta. Myyjää voi myös pyytää itse laittamaan tulliselvitykseen halvemman arvon kuin todellisen arvon.

Ebayssakin lukee: May not ship to Finland.

Ihan kiva.

Alan tutkia vaihtoehtoja ulkomaille lähettämisestä tai sitten vaihdan meikkivoidetta. En aio suostua kiristykseen.

Joe Blascon kaltainen Ben Nye on yksi vaihtoehto (8 euroa netissä, 45 euroa kaupassa). Kiiltää helpommin, ja värin valinta hieman hankala (Suomessa myytävästä suppeasta valikoimasta en ole löytänyt sopivaa).

Vaikka se tulliraja laski vuodenvaihteessa 22 euron tietämille, ei se tarkoita että kaikki paketit tulliin jäis, kunnes verot ja alvit on maksettu.. Enempi niitä kyllä sinne jää kuin vielä viime vuonna. Ja vaikka tullin joutuis maksamaan, jää hinnat useimmiten silti alle Suomen hintojen. Eikä tullia kannata pelätä, tullaus ja maksaminen onnistuu hetkessä netissä ja paketti tulee jopa seuraavana päivänä kotiin postitse.

www.kosmetiikkaviidakko.fi osoitteessa olevasta verkkokaupasta saa Joe Blascon meikkivoiteen hintaan 40,00, postikulut 2,95. Kauppa on suomalainen ja heillä on kaikki Joe Blasco meikki- ja ihonhoito-tuotteet valikoimassa sekä kaikki meikkivoidesävyt valittavissa. Minun mielestä hinta on tosi halpa näihin suomen hintoihin verraten ja tuote tuli postilaatikkoon kolmessa päivässä. ????

Yhteistyössä