Olipahan yö..

Matami-Mutkula

Aktiivinen jäsen
05.04.2006
8 866
0
36
Tulin illalla ysin maissa koulusta kotia, käväsin nopsaan suihkussa ja menin ylös tölläämään täydellisiä naisia.

Vähän ennen kymmentä esikoinen hoipertelee vessaan pissalle ja oli silmin nähden sairas, ja olikin. Tulin alas ja mittasin kuumeen 39.8 :o oli viikonloppunakii tosi sairaan näkönen ja vähän lämpöä piti ja viime viikonloppuna oli kuumetta mutta se loppu ja luulin että kaikki oli jo ihan ok.

Noh annoin heti pronaxenia ja oottelin ja oottelin, ei mitään vaikutusta. Vähensin vaatteet ja viilensin huoneen, ei apua. Neiti nakuks ja viileeseen suihkuun. Kuume laski 38.5 asteeseen. Tyttö nukahti hetkeks ja mie ravaan vähän väliä kahtomassa miten voipi. Kuume rupes taas nousemaan ja eikun pamol-f:ää nassuun, minkä jälkeen kuume laskikii useaksi tunniksi kokonaan pois ja tyttö sai nukuttua, äiti ei. Istuin vaan sängyn laidalla ja tarkkailin vointia.

Neljän maissa kuumetta oli taas yli 38 astetta ja viiden jälkeen miltei 39 taas. Nyt neiti nukkuu vielä kun on kamalan väsynyt.

Kuuden aikaan piti ruveta järjestämään varahoitopaikkoja hoitolapsille ja onneksi sainkii ne järjestettyä nopeasti. Nyt vaan ootellaan että tk aukii ja pääsee aikaa varmaan nuppuselle.

Että semmosta meillä, ei montaa silmällistä tämä äitee nukkunu viime yönä.

Mietikkö nää että sulla ois joku allergia? Mein pienimmällä mätti mahan kanssa pahasti tässä välissä ja miekii mietin kaikki maholliset allergiat läpi, mutta onneks korjautu suhteellisen hyvin pelkällä maidon vaihdolla.

:hug:
Meillä oli eka yö reilu viikkoon ettei kukaan lapsista heränny kertaakaan koko yönä. Nyt on olo ku uudella ihmisellä, kun on saanu keskeytyksetöntä unta seittemän tuntia :)
Paranemisia tytölle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Meillä oli eka yö reilu viikkoon ettei kukaan lapsista heränny kertaakaan koko yönä. Nyt on olo ku uudella ihmisellä, kun on saanu keskeytyksetöntä unta seittemän tuntia :)

Meillä poika nukkui vaihteeksi kokoyön, minä tietysti heräsin valvomaan :( Kun joskus osais itsekin nukkua ellei toinen herää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Ihan varmasti on :hug: toivottavasti unellisia öitä tulee vielä monta lisää peräkkäin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä taas menin esittämään miehelle kommentin, jonka takia piti perheneuvotella 3 asti ja lopputulos oli täys patti |O

Ou nou, jospa saatte tänään ratkasun asiaan :D

Mä en tajunnu, että asia on miehelle niin henkilökohtaisesti iso ja mies taas tajuaa, että se on mulle iso ja meillä on eturistiriita. No, onneksi ei vielä tarvi päättää mitään. Mä luulen, että mies voi alkaa kokea sen positiivisena, koska nytkin näkee asian positiiviset puolet myös.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Hei ap pakko kysyä että kävitkö silloin äitipolilla kun sulla oli sitä vuotoa? Ilmeisesti kaikki hyvin kuitenkin? (näin ainakin toivon)

En käyny kun asettu levossa ollessa ja kaikki on ihan ok. Ens viikolla on lääkärineuvola ja siellä sitten tutkitaan " röörit" :D

Noh annoin heti pronaxenia ja oottelin ja oottelin, ei mitään vaikutusta.

Kuume rupes taas nousemaan ja eikun pamol-f:ää nassuun, minkä jälkeen kuume laskikii useaksi tunniksi kokonaan pois ja tyttö sai nukuttua, äiti ei.

Kui sä tolleen lastas douppaat?? Tiäkkö ku kuumekin on välistä ihan hyväksi vaan, kuolevat bakteerit. Tollanen keinotekoinen "parantuminen" ei edistä lapsen terveyttä millään lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Viktoria:

Kuume rupes taas nousemaan ja eikun pamol-f:ää nassuun, minkä jälkeen kuume laskikii useaksi tunniksi kokonaan pois ja tyttö sai nukuttua, äiti ei.

Kui sä tolleen lastas douppaat?? Tiäkkö ku kuumekin on välistä ihan hyväksi vaan, kuolevat bakteerit. Tollanen keinotekoinen "parantuminen" ei edistä lapsen terveyttä millään lailla.

Tiiäkkö sää että ei se kuume ratkase vaan yleisvointi? Tolla kuumella alkaa olla olo niin huono että lääke auttaa jotta jaksaa olla ja juoda jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Viktoria:

Douppaan mitä douppaan, mutta kun on kuumetta melkein 40 astetta niin ei ole kyllä terveellistä. Ootko koskaan kuullu että tuolla kuumeella alkaa mahollisesti tulla jo kuumekouristuksia.

Toisekseen tuossahan tuo nytkii makaa sohvalla kuumeessa enkä ole antanu vielä kuumetta alentavaa kun jaksaa kuitenkin juoda ja olla joten kuten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä taas menin esittämään miehelle kommentin, jonka takia piti perheneuvotella 3 asti ja lopputulos oli täys patti |O

mikä mahtoi olla noin loistava kommentti?

No mulla oli suunitelma, ja asia oli miehelle henkilökohtainen, vaikka mä luulin että se on ihan evvk...

Yhteistyössä