Olipahan lääkärissä käynti :D

Siis koskaan ennen ei ole ollut papa kokeen otto noin hauskaa, rupesin ääneen hihittelemään siinä pöydällä niin että lääkäri kysäisi onko kaikki hyvin.

Se lääkäri hoki kuus kertaa "kosketan sinua" ennenkuin aloitti homman ja samalla se koski mun jalkoja: nilkat, polvet ja sisäreidet. Vähän oli outoa kun on tottunut suomalaiseen tyylin: suoraan käsiksi vaan ilman mitään varoitteluja.
 
"..."
Hehe...

Mun gyne ei edes kerro koskettavansa. Sivelee polvea samalla ku ronklaa :D Koen sen huvittavana.
Sama mies oli synnytyslääkärinä kolmannen synnytykses ja samalla ku puhkas kalvot niin "siveli" mun polvea... Hehe
 
"vieras"
Ulkomailla törmää usein outoihin lääkärikäytäntöihin. Musta se on tosi ahdistavaa kun joissain paikoissa mieslääkärin tutkiessa, siis en puhu nyt vain gynekologista, pitää naishoitajan seistä vierässä katsomassa.
 
"..."
Mun mielestä on paljon mukavempaa et ensin kätellään ja sit sivellään polvea ja sitte vasta "sinne" :D

Ei vais, mä luulen et yrittää saada rennoksi tyylin, ei mitään hätää. :D
 
Siis missä päin tää tapahtui? Mun mielestä tuo suoraan-asiaan-meininki on parempi, ei todellakaan mitään kiusallista sivelyä ensin.
USA:ssa
Ei se ollut mitään sivelyä vaan siis kosketus: käsi osui nopeasti nilkkaan, sitten toiseen nilkkaan, polveen, toiseen polveen, reiteen ja toiseen reiteen ja sitten tähystin sisälle.

Selvästi oli huomaavaisuutta.
 
USA:ssa
Ei se ollut mitään sivelyä vaan siis kosketus: käsi osui nopeasti nilkkaan, sitten toiseen nilkkaan, polveen, toiseen polveen, reiteen ja toiseen reiteen ja sitten tähystin sisälle.

Selvästi oli huomaavaisuutta.
jahas... mä en sanottavammin nauti noista keikoista mut voi olla et ton kokisin kyllä "kärsimyksen maksimointina". Mut hyvä jos toimi kuten kaiketi tarkoitus oli jännityksen lieventäjänä ja huomaavaisuutena?
 
"vieras"
jahas... mä en sanottavammin nauti noista keikoista mut voi olla et ton kokisin kyllä "kärsimyksen maksimointina". Mut hyvä jos toimi kuten kaiketi tarkoitus oli jännityksen lieventäjänä ja huomaavaisuutena?
Mä luulen, että tää riippuu aika paljon siitä mihin on tottunut. Jos tuo on USA:ssa yleinen tapa, suoraan asiaan-tyyli voisi tuntua amerikkalaisesta erittäin epäystävälliseltä ja ahdistavalta.
 
"outi"
mulla yks vanhempi mieshieroja oli tuollainen, kokoajan selitti mitä teki ja mitä seuraavaksi tekee, en osannut oikein rentoutua kun tuli vaivaantunut olo kun oli jotenkin varovainen mies :(
 

Yhteistyössä