Olipahan herätys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keiju85

Vieras
Tää tarina on tosi, tunti sitten tapahtui. Olin miehelleni sanonut, että herättää mut kuudelta. No mies sitten jotain tökki parii minuuttia vaille, mutta en jaksanu nousta vaan aattelin että ihan tyhmää tää mun aikaisin herääminen että olkoon. No sit tapahtu semmosta, joka nyt naurattaa mutta sillon ei. Ukko meinaan töräytti ihan uskomattoman pitkän rutisevan pierun. Ja yleensähän sanotaan, että äänekkäät ei haise, mutta tämä haisi. Katku oli aivan hirvittävä. En kyennyt edes harkitsemaan unien jatkamista vaan pakenin huoneesta sadatellen. Ukko vaan hekotteli... aika mautonta, mutta.... no heräsinpä ainakin ja sanoin kyllä ukolle, että hänen pitää herättää mut... Joopa joo. Että semmonen aamu.

[QUOTE="vieras";26625203]tyypillinen suomalainen sika! onko mahakas tai sanoisinko raskaana oleva lehmä siis miehesi?[/QUOTE]

No mahaa on vähäsen, mut ei oo mikään läski. Että älä viitti.

[QUOTE="ap";26625209]No mahaa on vähäsen, mut ei oo mikään läski. Että älä viitti.[/QUOTE]

miksi puolustelet miehesi lapsekkaita teinimäisiä jäyniä? onko sinusta soveliasta pieraista, kun toinen nukkuu?

[QUOTE="vieras";26625212]miksi puolustelet miehesi lapsekkaita teinimäisiä jäyniä? onko sinusta soveliasta pieraista, kun toinen nukkuu?[/QUOTE]millon sitten jos ei silloin? etkö itse piereskele? minä tunnustan näin julkisesti että olen piereskellyt taas aamun ja nämä haisee... oli pakko ottaa aamulla huikka maitoa kun teki niiiiiin mieli.. ja sen haistaa:whistle:

Yhteistyössä