Olipahan harppu s-marketin kassalla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Siis kassa"tyttö" jonotin kassalla ja mun edellä oli toinenki asiakas ja hänen edellään tämän kassan ystävä, no kertailivat viikonlopun kosteita illanviettojuttuja ensin tän yhden asiakkaan yli sillai et ei edes kattonu asiakkaaseen vaan ystäväänsä siellä kassan päässä :( ja sama juttu kun mun kamat tulee siihen. No häiritsin pahasti kun tän ystävän piti pakata kamansa mun tavaroiden alta pois, ni kassa katteli sitte ku halpaa makkaraa. Perhana kun korpeaa tollanen, juttelis omalla ajalla niiih :/
 
Mä oon törmännyt joskus vastaavanlaiseen tilanteeseen, enkä kyllä ymmärrä sitä et puhutaan siinä ties mitä, ilman et huomioidaan se sen hetkinen maksava asiakas. Asiakaspalvelusta ei taida semmonen kassaneito tietää juurikaan ees perusasioita... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
anna palautetta kauppiaalle!

S-marketilla ei taida olla kauppiasta, mut joo ja sitte toisaalta joo :/ ärsyttää kuitenki. Eikä todellakaan kiinnosta jonkun harpun illanvietot ollenkaa :)


Siis tottakai sillä on kauppias, myymäläpäällikkö tms. johtaja. Ja palautteen voi laittaa vaikka paperilla tai soittamalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä oon siitä outo et mulle on oikeestaan ihan sama mitä kassa duunaa, kuhan on nopee ja laskuttaa oikein..

Jaa et jos se huutelee sun yli johonki toiseen suuntaan et kyllpä kalja maistu ja olipa se ja se känässä ja iteki konttailin kotiin niin se ei ollenkaan häiritse? :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä oon siitä outo et mulle on oikeestaan ihan sama mitä kassa duunaa, kuhan on nopee ja laskuttaa oikein..

Jaa et jos se huutelee sun yli johonki toiseen suuntaan et kyllpä kalja maistu ja olipa se ja se känässä ja iteki konttailin kotiin niin se ei ollenkaan häiritse? :o

öö.. eeeeipä juuri. Jos on v-päivä niin silloin saatan ärsyyntyä ihan vaan siitä syystä että kaikki muut on silloin mun mielestä ihan takapuolesta :saint:

En mä meinaa että tollanen käyttäytyminen mitenkään oikein on, mutta mulla on sen verran muita asioita yleensä mielessä että hyvä jos huomaan itse koko kassaa.. ihan yhtä törkeehän mä oon sillon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä oon siitä outo et mulle on oikeestaan ihan sama mitä kassa duunaa, kuhan on nopee ja laskuttaa oikein..

Jaa et jos se huutelee sun yli johonki toiseen suuntaan et kyllpä kalja maistu ja olipa se ja se känässä ja iteki konttailin kotiin niin se ei ollenkaan häiritse? :o

Miksi sä olet noin kostonhimoinen ja katkera ihminen? Miten sun päivä nyt meni pilalle siitä? Hankkisit korvatulpat jos et kestä ääntä ympärilläs.
 

Yhteistyössä