Olipa törkeä:o

Soitin yhdelle kaverille muuten vaan ja hän sanoi mulle että, no voi vi***u en mä nyt jaksa sun kans puhua, moikka,, :eek:
Ja muutenkin ne viime aikoina nauravat mun selän takana kutsuvat rumaks, huoraks ja vaikka mitä muuta. Mä varma olen niin kamala kaveri vai mitä että kaikki hylkää mua, mä en vaan ymmärrä ihmisten logiikka kun omasta mielestä olen kiltti kaikille, mutta juuri sen takia kun ehkä en ole törkeä niin mulle ollaan sitten
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miksi sä eänä hengaat sellaisten ihmisten kanssa, jotka haukkuvat sua rumaksi ja huoraksi?

En mä olisi sekuntiakaan tekemisissä moisten "kavereiden" kanssa.
Se oli viime viikonloppuna kun kuulin sen, mut annoin anteeks kun luulin ne oli kännissä, mut mä olin melkein selvinpäin, kun en juonut melkein mitään ja muistan hyvin
 
älä nyt pahastu, mutta tulee mieleen yks "kaveri" joka kuvittelee olevansa siis maailman ihanin ja tykätyin ihminen. toitottaa omaavansa hirveän suojeluvietin ja on kokoajan holhoamassa aikuisia ihmisiä (siis vain silloin kun on yleisöä tai joku jolle kertoa) ja työntää nokkansa joka asiaan ja antaa ymmärtää olevansa tietoinen KAIKKIEN yksityiselämästä yms. todella pinnallista ja todellä ärsyttävää. Omasta mielestään hän ei koskaan tee mitään väärin ja muut ovat vain kateellisia hänelle. (en tiedä mistä)
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Usein tulee mukaan tuollaista käytöstä,kun kateus nostaa päätään.
Niin sekä myös ärtyminen jonkun juttuihin ja täysi kyllästyminen aiheuttaa vieläkin useammin tuollaista käytöstä.
Ärtyminen varmasti onkin syy haukkua huoraksi ja rumaksi eli enempi kuulostais kateelliselle panettelulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tosi törkeää kyllä :(
Enpä minä ainakaan jatkossa tollaselle "kaverille" soittaisi.
No sen jälkeen kyllä mun soittaminen loppu saman tien, en mä myöskään vasta, enkä anteeks monta kerta kenelle jaksa antaa, oli kai mun mies oikeassa että älä pitää yhteyttä heidän kans
 
viiraska
No ei törkeästi saa sanoa vaikka ei jonkun juttuja jaksaisikaan. Itsestään siinä kertoo joka alentuu ynseilemään. Täällä myös, palstailkeilijätkin puhuvat aina omasta tuhmuudestaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Usein tulee mukaan tuollaista käytöstä,kun kateus nostaa päätään.
Niin sekä myös ärtyminen jonkun juttuihin ja täysi kyllästyminen aiheuttaa vieläkin useammin tuollaista käytöstä.
Ärtyminen varmasti onkin syy haukkua huoraksi ja rumaksi eli enempi kuulostais kateelliselle panettelulle.
Mut millä tavalla olisin voinut ärsyttää heitä, että hymyilen heille paljon ja kuuntelen kaikki mitä ne vaan halua sanoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tosi törkeää kyllä :(
Enpä minä ainakaan jatkossa tollaselle "kaverille" soittaisi.
No sen jälkeen kyllä mun soittaminen loppu saman tien, en mä myöskään vasta, enkä anteeks monta kerta kenelle jaksa antaa, oli kai mun mies oikeassa että älä pitää yhteyttä heidän kans
Kyllä miehesi taisi olla oikeassa :hug:
Unohda tollaiset "kaverit", saat varmasti uusia ystäviä joihin voi luottaa ja jotka eivät puhu pa*kaa selkäsi takana! :)
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Usein tulee mukaan tuollaista käytöstä,kun kateus nostaa päätään.
Niin sekä myös ärtyminen jonkun juttuihin ja täysi kyllästyminen aiheuttaa vieläkin useammin tuollaista käytöstä.
Ärtyminen varmasti onkin syy haukkua huoraksi ja rumaksi eli enempi kuulostais kateelliselle panettelulle.
Mut millä tavalla olisin voinut ärsyttää heitä, että hymyilen heille paljon ja kuuntelen kaikki mitä ne vaan halua sanoa
Siis meinasinkin, että tuskin on ärtymyksestä kyse vaan kateellisuudesta sinua kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Usein tulee mukaan tuollaista käytöstä,kun kateus nostaa päätään.
Niin sekä myös ärtyminen jonkun juttuihin ja täysi kyllästyminen aiheuttaa vieläkin useammin tuollaista käytöstä.
Ärtyminen varmasti onkin syy haukkua huoraksi ja rumaksi eli enempi kuulostais kateelliselle panettelulle.
Mut millä tavalla olisin voinut ärsyttää heitä, että hymyilen heille paljon ja kuuntelen kaikki mitä ne vaan halua sanoa
Juuri tuolla tavalla että hymyilet aina ja kuuntelet kaiken.
Toisia ärsyttää sekin.
Toisisa ärsyttää se että kiinnostus vain itsessä.
Syy voi olla mikä vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tosi törkeää kyllä :(
Enpä minä ainakaan jatkossa tollaselle "kaverille" soittaisi.
No sen jälkeen kyllä mun soittaminen loppu saman tien, en mä myöskään vasta, enkä anteeks monta kerta kenelle jaksa antaa, oli kai mun mies oikeassa että älä pitää yhteyttä heidän kans
Kyllä miehesi taisi olla oikeassa :hug:
Unohda tollaiset "kaverit", saat varmasti uusia ystäviä joihin voi luottaa ja jotka eivät puhu pa*kaa selkäsi takana! :)
En mä oikeasti edes niitä kaipa koska mulla on heille vähän aika ja tosi ystäviä on aika vähän olemassa ja jos mulla olisi tosi ystävä niin mä toki olisin löytänyt aika hänelle ja aina kuunnellut ja olisin tukena. Mutta joskus vaan kun on aika kaipa jotain kavereita tai seura, mut ne tuo mulle aina pettymyksiä
 

Yhteistyössä