Olipa taas tehokas lehtimyyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Joku vanhempi nainen se oli ja luetteli samantien listan lehtiä kun vastasin ja kysyi että mikä olisi kiinnostavin.
Minä että no Kauneus & Terveys on ihan kiva lehti..
Täti puhui pitkät puheet jotain joutavia ja sitten luetteli minun osoitteen että onko se oikein, minä että tuohan se.
Täti sitten että kiva juttu, laitetaan lehti tulemaan. Kiitos, hei ja luuri korvaan.

Siis joo, en missään vaiheessa sanonut että tilaisin, eikä se edes kysynyt. :o

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Joku vanhempi nainen se oli ja luetteli samantien listan lehtiä kun vastasin ja kysyi että mikä olisi kiinnostavin.
Minä että no Kauneus & Terveys on ihan kiva lehti..
Täti puhui pitkät puheet jotain joutavia ja sitten luetteli minun osoitteen että onko se oikein, minä että tuohan se.
Täti sitten että kiva juttu, laitetaan lehti tulemaan. Kiitos, hei ja luuri korvaan.

Siis joo, en missään vaiheessa sanonut että tilaisin, eikä se edes kysynyt. :o

teet siitä valituksen ? mä tein yhestä valituksen ja teen uudestaan jos ei osaa käyttäytyä.

Mulle oli soittanu joku outo numero ku olin lenkillä joten soitin sit takaspäin. Keskustelu meni jotenki näin:
Nainen vastaa: haloo
mä: Täällä on xxx xxx, tästä numerosta oli soitettu
n:Jaa, joo. Onks sulla yritys?
m:On joo
n:Mikä?
m:???? niin mihin mä mahdoin soittaa???
n:Ai niin minä olen xxx ja kerään rahaa x-kohteeseen

Arvatkaa vaan tuettiinko kohdetta? Hyvä kohde mut musta tökerö rahan pyytäjä

Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
0600 13404
Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ?/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.

Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.

SSML:n jäsenyritykset (n.240 yritystä eri toimialoilta) ovat sitoutuneet käyttämään edellä mainitun palvelun rekisteriä toiminnassaan.

Kyllä minä taidan soittaa asiakaspalveluun että en lehteä ole tilaamassa.

Kiitos tuosta numerosta, josta voi rajoittaa lehtimyyjien soittoja. :flower:
Ei mene yhtään viikkoa ettei joku soittaisi, yleensä useita kertoja viikossa ne hätistelee. Tämä täti oli kyllä kaiken huippu!

Mä olen kanssa ns. tietämättäni tilannut pariinkin otteeseen lehtiä, just tolla samalla systeemillä jolla the titityyllee on myyty :/ :/

Nykyään keskeytän sen mielettömän puhetulvan sanomalla suoraan että mitään en tilaa, olisi mikä tarjous tahansa.

Paras oli kun mulle soitti lehtimyyjä, mitään en mielestäni tilannut ja n. 3 vkon kuluttua postilaatikossa oli laskun kera lehti jota kaupattiin ja mieheni nimellä!!? Missään välissä en todellakaan ehtinyt sitä sanoa, eikä sitä edes kysytty... Enkä sitä siis tilannut, en mieheni en omalla nimelläni :/

antakaa eka lehti tulla sen mukana tai jälkeen tulee lasku ja perutte sen, eivät hetkeen tarjoa siltä firmalta uuttaa lehteä varsinkaan jos tuota tekee pari kertaa ;)

https://lomake.fi/a/ec/index.cgi/fill/start?s=vKpkZh3DF0UnAP2&return_url=http%3A%2F%2Fwww.suomi.fi%2Fsuomifi%2Fsuomi%2Fasiointi_ja_lomakkeet%2Flomakkeet%2Fmaist_vrk4_90%2Findex.html&goto_fill_if_possible=YES&lomake_id=801&_lang=fi&__lang=fi&recipient_id=50

tossa linkki missä saa netissä tehtyy sen kiellon.tein ja ei nyt vähään aikaan ole puhelin pirissy,ennen vähintään 3 kertaa viikkoon :headwall: |O

Yhteistyössä