Olipa sympaattinen puhelinmyyjä!

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Yleensä nousee niskavillat pystyyn kun puhelinmyyjät soittelee, mutta oli tällä kertaa niin rento, rauhallinen ja ystävällinen mies langan päässä, että oli pakko tilata lehti. Hän puhui omalla, vakuuttavalla mutta rauhallisella tyylillään minut niin pyörryksiin, että olisin varmaan ostanut häneltä ihan mitä vaan. Ääni ja puhetyyli suorastaan lumosivat. Täytyy sanoa että siinä on mies oikealla alalla. =)

Muilla yhtä positiivisia puhelinmyyntikokemuksia?

puhelinmyyjät on pop
Mulle soitti kerran myös tosi mukava puhelinmyyjä. Esitteli lyhyesti lehden ja sanoin sille, että oon ens viikolla muuttamassa Saksaan etten ehkä nyt tilaa mitään. Se alkoi sitten vaan kaikkea muuta jutella ja oli tosi sympaattinen ja hauska tyyppi. Puhuttiin jotain puoli tuntia ihan vaan kaikkea formuloista piilareihin ja pyysi mua lopuksi tuomaan itselleen sieltä Saksasta moottoripyörän :D Mulla oli jotain kavereita silloin kylässä, jotka puhelun loputtua kyseli, että kuka ihme se oikein oli?

pökö
Alkuperäinen kirjoittaja puhelinmyyjät on pop:
Mulle soitti kerran myös tosi mukava puhelinmyyjä. Esitteli lyhyesti lehden ja sanoin sille, että oon ens viikolla muuttamassa Saksaan etten ehkä nyt tilaa mitään. Se alkoi sitten vaan kaikkea muuta jutella ja oli tosi sympaattinen ja hauska tyyppi. Puhuttiin jotain puoli tuntia ihan vaan kaikkea formuloista piilareihin ja pyysi mua lopuksi tuomaan itselleen sieltä Saksasta moottoripyörän :D Mulla oli jotain kavereita silloin kylässä, jotka puhelun loputtua kyseli, että kuka ihme se oikein oli?

tiiäkkö mikse jäi jaarittelee, ihan vaan sen takii et se saa minuutti bonuksii..
oon ite ollu samalla alalla ja tein samalla tavalla... :D

jk
Olin kans samalla alalla eikä me mitään bonuksia saatu. Lopetin heti kun sain muita töitä, oli kamalaa "kiusata" ihmisiä soittelemalla... Mut ei kaikki asiakkaat kyllä tainneet muistaa että ihminen se on se puhelinmyyjäkin. Ehkä yhtäkkiä työttömäksi jäänyt yh-kotiäiti jolla vuokrarahat tiukilla.

Oli kerran hauska nuorimies... aika flirtti oli pakko tilata roope-setä puoleks vuodeks. :whistle:

Eilen soitti niin tympääntynyt ja monotonisella äänellä puhuva vanhempi nainen meidä perhe lehdestä et voi h*******i. :kieh:
Sanosin pari kertaa, et ei kiitos nyt en tilaa. Niin alko inttää toisessa päässä että mikset? Siinä kohtaa löin luurin kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Kerran puhelinmyyjä löi luurin korvaan MINULLE, ei toisinpäin..
Kyllä niilläkin joskus hermot pettää.. mietippä kuinka tuskaa on kuunnella jotain v.mäistä akkaa aikansa ja et sais muka lopettaa keskustelua, kuunnella vaan.
Kyllä mullekin on puhelin myyjä joskus lyönyt luurin korvaa, ihan aiheesta... :ashamed:

-mila
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Kerran puhelinmyyjä löi luurin korvaan MINULLE, ei toisinpäin..
Kyllä niilläkin joskus hermot pettää.. mietippä kuinka tuskaa on kuunnella jotain v.mäistä akkaa aikansa ja et sais muka lopettaa keskustelua, kuunnella vaan.
Kyllä mullekin on puhelin myyjä joskus lyönyt luurin korvaa, ihan aiheesta... :ashamed:
Mutta parasta oli, kun mä olin omasta mielestäni ihan ystävällinen ja yritin vaan selittää kuinka nyt ei pysty.. :D

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Oli kerran hauska nuorimies... aika flirtti oli pakko tilata roope-setä puoleks vuodeks. :whistle:

Eilen soitti niin tympääntynyt ja monotonisella äänellä puhuva vanhempi nainen meidä perhe lehdestä et voi h*******i. :kieh:
Sanosin pari kertaa, et ei kiitos nyt en tilaa. Niin alko inttää toisessa päässä että mikset? Siinä kohtaa löin luurin kiinni.
Samaisen lehden juurikin tilasin tänään siltä Herra Symppikseltä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja puhelinmyyjät on pop:
Olisikohan se ollut se legendaarinen Kaarina tms. Se on kuulemma tosi kiva tyyppi ja myy monen ihmisen lehdet yksinoikeudella. On ns. vakiopuhelinmyyjä. :D

nn
Minulle soitti eilen kiva täti. Jotain naistenlehteä oli myymässä. Sanoin, ettei taida olla aikaa sellaisia lukea, kun on vauva tulossa. Täti sanoi, että ymmärtää kyllä ja toivotti hyvät joulut ja mukavaa odotusaikaa. Ei alkanut mitään tyrkyttämään väkisin.

Yhteistyössä