Olipa sitten ärsyttävä tilanne eilen baarissa jossa olen töissä, mutta eilen siis olin viihteellä

Onko Scarlettin ja Anatolian välillä jotain skismaa, kun Harava vastaa kaikkien muiden kommentteihin paitsi Anatolian? Ihan ot:na lievästi kiinnostaa tällaista palstakyylää.

:O Ei kai ole mikään pakko aina vastata jokaaselle ketjuun kirjoottaneelle? Ei meillä mitään skismaa ole, että nyt vedät aivan hatusta sun juttus.

Ja kuinka joku edes jaksaa tuollaasia asioota seurata, että kuka vastaa kenellekkin? :O Saati sitten muistaa tuollaasia? :laugh:

[QUOTE="jeejee";22857917]Juuri näin. Mutta ilmeisesti on noussut jonkinlainen kusi päähän ja pitää esittää että omistaa koko baarin..[/QUOTE]

Lässynlässynlää. Ihme johtopäätöksiä vedät.

tarviiko alkaa haukkumaan jos on erimieltä? ihme että tiettyjen ketjut menee aina leikkimiseksi ja lopputulos on aina sama. saatko tästä jotain?

Kyllä tässä jo Scarletille (taas) ensin ilkeiltiin. Vai eikö tämä ole sinusta ilkeilyä:

"Kusi noussut päähän. Pitää esittää että omistaa koko baarin."

"Taidat olla tosi hauskaa seuraa baarissa"

Että kukahan tästä ilkeilystä nyt saakaan jotain...

[QUOTE="vieras";22859895]No se on ihan omasta moraalista kiinni, että puuttuko vai ei. Osoittaa hyvää moraalia puuttua tuollaiseen. :)[/QUOTE]

kuten sanoin jo aikasemmin niin mulle riittäis että sanoisin että ei muuten saa viedä ja portsari ottaa sen jos huomaa. sen jälkeen olisi mun homma ohi. ap:kin oli siellä vapaapäivänä. en alkais tossa tilanteessa vaatia ja käskea serkkua antaa pullon pois. jokainen on vastuussa omista teoista.

kuten sanoin jo aikasemmin niin mulle riittäis että sanoisin että ei muuten saa viedä ja portsari ottaa sen jos huomaa. sen jälkeen olisi mun homma ohi. ap:kin oli siellä vapaapäivänä. en alkais tossa tilanteessa vaatia ja käskea serkkua antaa pullon pois. jokainen on vastuussa omista teoista.

No sä tekisit noin, mutta mä en tee. Jopa mun entinen työkaveri puuttuu noihin juttuuhin vaikka ei siis enää olekaan baarilla töissä. Kai meillä on sitten noussut kusipäähän kun ei haluta mukavalle yrittäjälle vaikeuksia.

[QUOTE="vieras";22859923]Kyllä tässä jo Scarletille (taas) ensin ilkeiltiin. Vai eikö tämä ole sinusta ilkeilyä:

"Kusi noussut päähän. Pitää esittää että omistaa koko baarin."

"Taidat olla tosi hauskaa seuraa baarissa"

Että kukahan tästä ilkeilystä nyt saakaan jotain...[/QUOTE]

no kyllä sitä paskaa lentää puolesta toiseen. näinhän siinä aina mee. sitten voi monta sivua jonkata kuka aloitti. ja joo..ennen ku aloitat syyttää niin en vainoo ap:ta. ekaa kertaa moneen vuoteen vastaan hänen ketjuun. ihmettelen vaan että miksi nousee aina kauhee haloo jos joku sattuu olee ap:n kanssa erimieltä?

ja siihen "oot varmaan hauskaa seuraa" niin mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa. haluaisitko ite mennä juhlimaan niin että joku vahtii ja käskee? tuskinpa.

serkkus on ääliö. Ja siis miten niin ei pikkun jälkeen muka ehdi yhtä kaljapulloa juoda? Eikö siinä yleensä ole joku puoli tuntia aikaa? Jos siinä ajassa ei pullo uppoa niin sitten ei tee edes mieli. Meinasiko se viedä sen kotiin jääkaappiin ens viikonloppua odottamaan?

Sinä tekisit niin, selvä. Mutta Scarlett teki toisella tavalla, ja hänen tapansa toimia kuulostaa kyllä oikeammalta ja erittäin hyvältä.

no kyllä sitä paskaa lentää puolesta toiseen. näinhän siinä aina mee. sitten voi monta sivua jonkata kuka aloitti. ja joo..ennen ku aloitat syyttää niin en vainoo ap:ta. ekaa kertaa moneen vuoteen vastaan hänen ketjuun. ihmettelen vaan että miksi nousee aina kauhee haloo jos joku sattuu olee ap:n kanssa erimieltä?

ja siihen "oot varmaan hauskaa seuraa" niin mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa. haluaisitko ite mennä juhlimaan niin että joku vahtii ja käskee? tuskinpa.

JOS mä olisin känniääliö ja yrittäisin tehdä kaikkea typerää, niin todellakin toivoisin, että ystävät pistäis mut raiteilleni ja estäis mua ääliöimästä. Että näin.

Mutta toiset ne näköjään voi tehdä mitä vain..

[QUOTE="mää";22860095]serkkus on ääliö. Ja siis miten niin ei pikkun jälkeen muka ehdi yhtä kaljapulloa juoda? Eikö siinä yleensä ole joku puoli tuntia aikaa? Jos siinä ajassa ei pullo uppoa niin sitten ei tee edes mieli. Meinasiko se viedä sen kotiin jääkaappiin ens viikonloppua odottamaan?[/QUOTE]

Joo puoli tuntia siinä on aikaa valomerkin jälkeen. No hän olisi juonut sitä siinä pihalla ja matkalla kotio.

Jännä kun jotkut höykkii mua kohtaan vaikka laitoon, että serkun mieski käski ottaa pullon pois hihasta.

Niin ja aivan turhaan jotkut sanoo, että heidän työpaikallaan suosituksena, että siellä ei käydä viihteellä. Meillä ei ole koskaan ollut mitään tuollaasta suositusta ja tuskin tuleekaan. Ei ole olemassa mitään lakia tuon suhteen.