Olipa sitte kaverin lapsi hoidossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapset oli tänään luokkaretkellä ja kaverin kanssa sovittiin että otan heidänkin lapsen meille kun haen omat.
Olivat itse n80 km:n päässä tekemässä jotain kauppakirjoja. Viideksi oli sovittu aika. Luokkaretkeläiset kotiutuivat vähän ennen seitsemää.
Kaveri soitti kymmenen jälkeen että lähtivät ajamaan kotiin päin. Heidän muut lapset oli ollu kaverin sukulaisella sen kauppakirjan teon ajan. Ja tuolla sukulaisella oli ollu tänä iltana jotku kutsut mihin kaveri jäi sit illaksi. Kaverin mies oli lähteny tän sukulaisen miehen ja molempin lasten kanssa johonki muualle siks aikaa.

Eipä siinä mitään omat lapset alko kymmeneltä nukkumaan kun olivat poikki pitkästä päivästä. Kaveri haki lapsen n 10 min sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
varmaankin se tässä hätänä, että ilta venyi suunniteltua pitemmäksi?

Oma aika jäi kyllä lyhyeksi tälle iltaa. Ja oisin varmaan saanu nuo omatki lapset vähän aikasemmin nukkuun ilman tuota kaverin lasta.
Mutta siis itteä ihmetytti eniten tuo että kaveri oli jääny sinne sukulaisen kutsuille ja ilmeisesti ollu loppuun asti.

Mä olisin sanonu, että ajakaa vaan kotiinne ja tulkaa aamulla hakemaan, lapset nukkuu jo.
Olisin nimittäin laittanu lapset ajoissa nukkumaan rankan päivän päätteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mä olisin sanonu, että ajakaa vaan kotiinne ja tulkaa aamulla hakemaan, lapset nukkuu jo.
Olisin nimittäin laittanu lapset ajoissa nukkumaan rankan päivän päätteeksi.

Ei tuo kaverin lapsi halunnut alkaa nukkumaan vaikka annoin kyllä sen vaihtoehdoksi. En viitinyt pakottaakaan. Ja ois voinu venyä enemmän tuo omien nukkumaan meno jos ois tuo kaveri jääny samaan huoneeseen nukkumaan.
Nyt luki olohuoneessa sen aikaa kun muut nukku.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[
Oma aika jäi kyllä lyhyeksi tälle iltaa. Ja oisin varmaan saanu nuo omatki lapset vähän aikasemmin nukkuun ilman tuota kaverin lasta.

No jos nyt kerran omat rutiinit sotkeutuu niin voi voi.
Elämässa sattuu kaikenlaista odottamatonta silloin tällöin.

Yhteistyössä