Olipa melko erikoinen äiti muskarissa tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei mulla muuta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei mulla muuta

Vieras
Muskari täti antoi lapsille lattialle väritystehtävän ja kynälaatikon, tämä äiti otti kuvan ja kyniä ja alko värittää tooosi hartaasti sitä kuvaa, sen lapsi kumosi siinä vahaliituja lattialle ja roiski niitä sinne ja tänne ja suuhun jne. ja äiti uppoutu värittämään :D
Niin ja siis oli tarkoitus että lapset värittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiteellä lapsuutta ikävä:
ha hah ja hih :) :) :)

Juu varmaaki tämä :D mut se oli oikeesti huvittava kun väritti sillee todella keskittyseesti ja hienosti ettei mee yli :D siis tuli joku 5v värittäjä mieleen tuosta uppoutumisesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Ai jaa lapsillekko se oli?? Mä ihan luulin että äideille. =D

Oikeesti aika huvittavaa oli seki että ennen tota hommaa hääräs lapsen kimpussa kokoajan ettei se vaan koske minnee jne. mut kun sai sen väritystehtävän eteen niin lapsi sai kauhoa aivan rauhassa vahavärin pätkiä ja heitellä niitä ja imeskellä :D ja äiti väritti toooosi tarkasti, sillee kieli keskellä suuta keskittyneesti :D

Kerhossa oli tänään askartelua. Itse ihmettelin, miksei suurin osa äideistä anna lasten askarrella vaan ryhtyvät itse hommiin ja lapset seuraavat turhautuneena sivusta. Eihän se ole mikään vaatimus, että lopputuloksesta tulee "täydellinen" aikuisen mittapuun mukaan vaan että lapsi saa itse tekemisen ja onnistumisen ilon.

Alkuperäinen kirjoittaja Olix:
se teiniäippä? JOs se ei oo saanu pienenä värittää?

Melko nuori, mutta ei varmaan teini kuitenkaan :)

Ja melko huvittavaa oli myös se että ne muut työt väritti lapset :) 1-2 vuotiaat ja jälki oli juuri sen näköistä =) Ja muskaritäti pyysi laittamaan lapsen nimen siihen työhön että laittaa ne seinälle =) tämä yksi työ hieman erottu joukosta :whistle: