Olipa mahtava päivä eilen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tytön serkut tuli isänsä kans toissapäivänä pohjosesta tänne etelään ja eilen sit aamulla mulle soittelivat että lähetäänkö me heidän kans Lintsille :D No minähän olin jo tytönki ehtiny päiväkotii viedä mutta tokihan me lähdettiin, ei olla viel käyty, se oli tän kesän suunnitelmis.

Ja voi että ku oli mahtava päivä! Melkee 5 tuntia me sielä heiluttiin ja tuo tyttö oli niin sulonen! Oikeen näki ku se niin nautti siellä olostaan ja kaikkee :heart:

Ittellä meinas loppuajasta jo kunto loppua, tuntu et selkä sanoo naps ja maha poks..

Illalla sit puol ysin aikaan menin tyttöö nukuttamaan, sanoin että saa tulla äiskän kans nukkumaan ku isi on reissus. Nooh, kyllä se meikälläki niin koville otti että nukahin sillon itekki, just herättiin :D

Rankkoja reissuja noi on tytön kans mutta NIIIIN antoisia! Molemmille! :)

Ja on se ihime että mistä ihimeestä noi kersat sitä virtaa repii?!?! :o Kertokaa ny mullekki!! :laugh:

Tyttö ei hetkeekään pysyny paikoillaa, loppuun asti meni ku mikäki Duracell ja äiskä oli jo ihan ryydis.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ja on se ihime että mistä ihimeestä noi kersat sitä virtaa repii?!?! :o Kertokaa ny mullekki!! :laugh:

Tyttö ei hetkeekään pysyny paikoillaa, loppuun asti meni ku mikäki Duracell ja äiskä oli jo ihan ryydis.. :laugh:

facebookis on sellai ryhmä ku "mietin mistä lapseni imee tuon kaiken enrgia, kunnes näin itseni peilistä" tai joitain vastaavaa :) heti liityin

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

facebookis on sellai ryhmä ku "mietin mistä lapseni imee tuon kaiken enrgia, kunnes näin itseni peilistä" tai joitain vastaavaa :) heti liityin

Joo mä oon jo siinä, se on kyllä aika osuva :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tuisku:
Mitäs tyttö kun haitkin niin nopeasti ja yllättäin päiväkodista ja kerroit minne menette? :)

Mä soitin tuntia ennen hakemista päiväkotiin ja tädit kertoivat. Tyttö ku on erityislapsi ja täytyy aina (mahdollisuuksien mukaan) ennakoida. Ku menin hakeen ni tyttö oli niinsanotusti pähkinöinä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tuisku:
Mitäs tyttö kun haitkin niin nopeasti ja yllättäin päiväkodista ja kerroit minne menette? :)

Mä soitin tuntia ennen hakemista päiväkotiin ja tädit kertoivat. Tyttö ku on erityislapsi ja täytyy aina (mahdollisuuksien mukaan) ennakoida. Ku menin hakeen ni tyttö oli niinsanotusti pähkinöinä.. :D

:D

Yhteistyössä