olipa kiva tulla kotiin 10 tuntisen työpäivän jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotitonttuko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotitonttuko?

Vieras
eilen tiptop siivoamaani kotiin...

ei ruokaa, multaa ja hiekkaa lattialla (tullut kengistä joilla mies on täällä lampsinut), sohvalla sahanpurua miehen työvaatteista ja sänky petaamatta, leivänmuruja pitkin keittiön tasoa ja pöytää ja likaisia astioita pöydällä.

sanoin miehelle, että eipä ole kovin kiva tulla tällaiseen kotiin...
"aijaa, voivoi."

siis jumalauta mä näen oikeasti vaivaa tän talouden eteen!!!!!!!!!!!!
mä en oo mikään saamarin kotitonttu!!!
oi miksi mä otin ton riesoikseni, miksi mä sitä niin rakastan???!!!
mä en nyt yhtään jaksa!!

meillä ihan sama! Ollaan juuri muutettu ja teen tosi paljon töitä kotimme eteen ja siivoan minkä kerkeän 3-vuorotyön lomassa. Yhden illan olin töissä ja kun tulin kotiin oli muksut ja mies saaneet koko talon mullin mallin. Pidättelin henkeä, purin hammasta ja seuraavana päivänä soitin siivoojalle ja tein sopimuksen, että tulee meille kerran viikossa siivoamaan ja vien laskun kylmän rauhallisesti miehelle!

Alkuperäinen kirjoittaja ratkaisu:
meillä ihan sama! Ollaan juuri muutettu ja teen tosi paljon töitä kotimme eteen ja siivoan minkä kerkeän 3-vuorotyön lomassa. Yhden illan olin töissä ja kun tulin kotiin oli muksut ja mies saaneet koko talon mullin mallin. Pidättelin henkeä, purin hammasta ja seuraavana päivänä soitin siivoojalle ja tein sopimuksen, että tulee meille kerran viikossa siivoamaan ja vien laskun kylmän rauhallisesti miehelle!

hyvä hyvä! itse vielä kotiäitinä, mutta kauhulla odotan kohta koittavaa aikaa kun menen töihin. nytkin kun jossain poikkean ja olen pois kotoa parisen tuntia, niin kämppä on kuin hävityksen jäljiltä.... taidan tehdä saman tempun kuin sinäkin, kun lähden työelämään.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tangled:
Eikö ole muista outo ajatus että siivoaminen pitää ulkoistaa vain sen vuoksi ettei aikuinen mies kykene ottamaan osaa kodin siisteyteen? :o
Ei. Mä ulkoistan siivouksen heti, kun meidän koirasta aika jättää. Eikä mulla ole edes miestä.