Olipa kirpparilla taas hinnotteluja (ei oo ihme ettei kauppa käy)

Käytetyt likaiset rintaliivit,olkaimet makkaralla 1,50?

Pitsisiä käytettyjä alusvaatteita 5?

Nukkainen ja reikäinen body 3 ?

Loppuun kulutetut keinomokkaiset saappaat 14?

ja sokerina pohjalle h&m;n syyskuvasto 0,50?!! siis se kuvasto jonka saa ilmaikseksi netistä tai myymälästä! :LOL:

Luuleeko ihmiset että noi tavarat menee hirveillä hinnoilla kaupaksi. Eikö kirpputorin idea ole päästä omasta roinasta eroon halvoilla hinnoilla?
 
Blaaah
Toki on tarkoitus päästä roinasta eroon, mutta pöytien vuokrat on korkeita, eli 10 sentin tuotteilla ei juuri voitolle pääse. Ja kai jokainen haluaa jotain vaivanpalkkaa kovasta työstä? Uffille voi viedä, jos ei rahaa niin välttämättä halua.
 
vieras
Meillä kanssa nykyään kirppiksellä useimmiten kamalaa tavaraa ihan hirveällä hinnalla. Tyttöjen ruohopolviset kuluneet farkut 5?, en ottais edes ilmaiseksi.

Onneksi välillä tekee ihan hyviäkin löytöjä, mutta nykyään aina vaan harvemmin.
 
totta on että pöytävuokrat on järkyn kalliita, mutta ei mun silti tulis mieleen pyytää käytetyistä vaatteista 2? enempää, kun mä haluan niistä turhista vaatteista eroon mitä meillä ei enää käytetä kun ei ole tilaa säilyttää ja pienen korvauksen edes haluan..
mut mä en ymmärrä miksi pitää myydä käytettyjä alusvaatteita :x
 
no mä nyt valitan huuto.netistä, kun oon taulutelkkaria ettiny.. pyytävät samoja hintoja käytetyistä kun mitä saa gigantista/ koneboxista uutenakin! siihen vielä postikulut jne päälle. no eihän se ole toki tyhmä joka pyytää :whistle:
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
Toki on tarkoitus päästä roinasta eroon, mutta pöytien vuokrat on korkeita, eli 10 sentin tuotteilla ei juuri voitolle pääse. Ja kai jokainen haluaa jotain vaivanpalkkaa kovasta työstä? Uffille voi viedä, jos ei rahaa niin välttämättä halua.
Kovasta työstä? Eli olet ostanut vaatteet, pitänyt niitä, kyllästynyt vaatteisiin, varannut myyntipöydän, hinnoitellut tuotteet (yläkanttiin) ja vieläpä ehkä käynyt siistimässä pöytää. Huh! Onpa rankkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
Toki on tarkoitus päästä roinasta eroon, mutta pöytien vuokrat on korkeita, eli 10 sentin tuotteilla ei juuri voitolle pääse. Ja kai jokainen haluaa jotain vaivanpalkkaa kovasta työstä? Uffille voi viedä, jos ei rahaa niin välttämättä halua.
No mulla on tullu ainakin 100 ? voittoa vaikka oon hinnoitellu just muutaman sentin per tuote.. riittävästi tavaraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
Toki on tarkoitus päästä roinasta eroon, mutta pöytien vuokrat on korkeita, eli 10 sentin tuotteilla ei juuri voitolle pääse. Ja kai jokainen haluaa jotain vaivanpalkkaa kovasta työstä? Uffille voi viedä, jos ei rahaa niin välttämättä halua.
Kovasta työstä? Eli olet ostanut vaatteet, pitänyt niitä, kyllästynyt vaatteisiin, varannut myyntipöydän, hinnoitellut tuotteet (yläkanttiin) ja vieläpä ehkä käynyt siistimässä pöytää. Huh! Onpa rankkaa.
kyllä siinä työtä on riittämiin se roudaaminen ja pois hakeminenkin on aikasmoinen homma
 
Mama the strange
Mulla oli vähän aikaa sitten kirpparipöytä, jossa oli lähes yksinomaan euron parin tavaraa. Jotain vähän kalliimpaa joukossa, mutta kalleinkaan tavara ei maksanut kymmentä euroa.
Melkein kaikki tavara meni ja tienasin monta sataa. Suosittelen.
Vein vaan sellasta tavaraa, jota oisin itsekkin ostanut eli rikkinäinen krääsä lensi surutta roskiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nytkyn:
Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
Toki on tarkoitus päästä roinasta eroon, mutta pöytien vuokrat on korkeita, eli 10 sentin tuotteilla ei juuri voitolle pääse. Ja kai jokainen haluaa jotain vaivanpalkkaa kovasta työstä? Uffille voi viedä, jos ei rahaa niin välttämättä halua.
Kovasta työstä? Eli olet ostanut vaatteet, pitänyt niitä, kyllästynyt vaatteisiin, varannut myyntipöydän, hinnoitellut tuotteet (yläkanttiin) ja vieläpä ehkä käynyt siistimässä pöytää. Huh! Onpa rankkaa.
kyllä siinä työtä on riittämiin se roudaaminen ja pois hakeminenkin on aikasmoinen homma
Onhan se joo,mutta täytyy muistaa mikä on KIRPPUTORIN alkuperäinen tarkoitus,jotkut pihamyyjäiset tai torimyyjäiset erikseen.. mä laittelin 2 tuntia tavaroita,hinnoitin ja asettelin siltikkään en laittanu sinne hirveen kalliita tai rikkinäisiä tuotteita,niin ja 2 kertaa päivässä käyn kohentamassa myyntipaikan..ei kirpparin tarkoitus ole tehdä rahaa vaan päästä eroon krääsästä.
 
vieras
samaa mieltä. Täytyy silti sanoa, että ärsyttää joidenkin ihmisten tapa tingata ja tivata hintaa alemmas, vaikka hinta jo tooosi pieni. Tai ei siinäkään mitään, mut se, että sit suututaan ja tuhahdellaan..(meni ehkä vähän ohi aiheen)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:
Toki on tarkoitus päästä roinasta eroon, mutta pöytien vuokrat on korkeita, eli 10 sentin tuotteilla ei juuri voitolle pääse. Ja kai jokainen haluaa jotain vaivanpalkkaa kovasta työstä? Uffille voi viedä, jos ei rahaa niin välttämättä halua.
Kovasta työstä? Eli olet ostanut vaatteet, pitänyt niitä, kyllästynyt vaatteisiin, varannut myyntipöydän, hinnoitellut tuotteet (yläkanttiin) ja vieläpä ehkä käynyt siistimässä pöytää. Huh! Onpa rankkaa.
Mä en pidä kirppismyymistä mitenkään työläänä. Tykkään hinnoitella vaatetta jne. Mutta kalliiksi sen pöydän hoitaminen tulee, kun ei ole kirppis ihan nurkan takana, ja sinne on siis autolla mentävä. Mutta silti on taas pöytä 2 viikkoa, ja eilen kahden päivän myynti oli jo reilu 100e. :D Olin aikas tyytyväinen. Ja hinnat hyvällä, joskin itselle täysin turhalla tavaralla on 0,10-3e...

 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
no mä nyt valitan huuto.netistä, kun oon taulutelkkaria ettiny.. pyytävät samoja hintoja käytetyistä kun mitä saa gigantista/ koneboxista uutenakin! siihen vielä postikulut jne päälle. no eihän se ole toki tyhmä joka pyytää :whistle:
mies muuten sanoi, että parin kk sisällä hinnat taulutelevisioissa ym. kaupassa on laskeneet tosi paljon. eli ne jotka myy nyt käytettyä, ovat ostaneet taulutelevisionsa kalliilla ja luulevat saavansa puolet takaisin käytetystä. vaikka sillä rahalla saat uuden kaupasta.
 

Yhteistyössä