mies, joka sai Kiukkuperseen pään sekaisin.. lupasi vaikka mitä, oli ihana ja huomaavainen.. sai mitä halusi ja sitten se katosi ku pieru Saharaan |O :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Se on nyt täällä käymässä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja No:Onks eilinen luuttuuja ottanut hatkat vai muuten vaan muuttunu?
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:olen nähnyt profiilisi kuvan jollakin muullakin, vai oletko vaihtanut nikkiä?
Kenestä miehestä on kyse...ilmeisesti ei omastasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:olen nähnyt profiilisi kuvan jollakin muullakin, vai oletko vaihtanut nikkiä?
nikkiä oon vaihtanut.. ei omasta ei...
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:olen nähnyt profiilisi kuvan jollakin muullakin, vai oletko vaihtanut nikkiä?
mikä sun nikki aiemmin oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:olen nähnyt profiilisi kuvan jollakin muullakin, vai oletko vaihtanut nikkiä?
mikä sun nikki aiemmin oli?
Kalkatin tuo oli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:selvitinkin sen jo
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:olen nähnyt profiilisi kuvan jollakin muullakin, vai oletko vaihtanut nikkiä?