Olipa ihanaa!

Minun mieheni on paljon reissuhommissa ja aina ei elämä monen lapsen kanssa ole helppoa! Tänään mieheni soitti vain kertoakseen, että rakastaa minua...kylläpä tuli kiva fiilis! Olemme olleet yhdessä pian 14 vuotta ja ei se romantiikka näköjään kuole, vaikka aikaa kuluisikin. Tiesinhän sen toki, mutta ihanaa kuulla oman miehen suusta tuollaista!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2006 klo 21:05 blääh kirjoitti:
hehkutihehkuti, kivat sulle...ukkos varmaan vieraista soitti keventääkseen omaatuntoaan :whistle:
Eipä ne kaikki miehet taida olla samasta muotista tehtyjä.. toiset todellakin rakastaa vaimojaan, eivätkä ensimmäisenä ole pettämässä jos ovat poissa kotoa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2006 klo 21:05 blääh kirjoitti:
hehkutihehkuti, kivat sulle...ukkos varmaan vieraista soitti keventääkseen omaatuntoaan :whistle:
Taitaa vaan joku olla kateellinen :kieh:
Hienoa että miehet muistaa joskus vaimojaan näin, oon itekin huomannut että jo tuollainen ele piristää mieltä kummasti ;)
 
Kyllä lapsiperheen arjessa pienikin romantiikka tuntuu hyvältä. Mukavaa, että miehesi osaa kertoa tunteistaan. Hän varmasti ajatteli kovaa työtäsi kotona ja halusi kertoa sinulle tunteensa sinulle. Hienoa!

Joidenkin mielestä reissutöissä olevat miehet ovat koko ajan vieraissa.
Vieraissa voi käydä vaikka naapurissa, jos on sen sortin miehiä! Joten luota mieheesi ja jätä kateellisten jutut sikseen.

Koita nauttia arjesta lapsien kanssa.
 
Ihanata
meillä on kanssa mies reissussa ja soittaa joka päivä ja viestittää rakkauttaan, enkä epäile etteikö sitä tarkottais.

yhessä oltu 10vuotta.

että kateelliset pitäkää ne suunne supussa B)
 

Yhteistyössä