Olipa ihana tunne kun kävin katsomassa ulosoton sivuilla velkasaldon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veloista eroon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veloista eroon

Vieras
Velka on 3606€! Alunperin velkaa on ollut yli 20 000€ eli paljon on tullut alaspäin. :) Kyllä loppuvelka tulee maksuun tänä vuonna ja se on ihanaa! Kyllä tässä on monta kärvisteltykin kun ensin olin työtön ja sen jälkeen opiskelija pienillä tuloilla eikä velkoja voitu ulosmitata. Kun pääsin työelämään niin alkoi totta kai velkojen maksaminen ja käteen jäävä raha ei ole ollut iso. Omaa syytä toki nuo velat ja kalliit oppirahat olen maksanut. Nyt kuitenkin on valoa tunnelin päässä! :love:

Kerrankin joku myöntää velat omaksi viaksi
Kyllä on varmasti muitakin jotka myöntää, että ulosotto oma moka. Valitettavasti on myös oikeasti niitä joilla se ei ole oma vika.

Sitä en ymmärrä, että joidenkin mielestä ulosotossa oleva on toisen luokan kansalainen jolla ei pitäisi olla mitään oikeuksia. Ei minustakaan ulospäin näe, että olen luottotiedoton ja ihan tavallinen perheenäiti olen.

Tuli sama mieleen. Hieno homma!
Kiitos teille kahdelle.

Ihmettelen vain suuresti sitä, että miksi niin moni kuvittelee, että yksikään ulosotossa olevista ei aio maksaa velkojaan. Ettehän te tiedä ketkä kaikki teidänkin tutuista voi olla ulosotossa ja koko ajan maksavat velkojaan. Ei tällaisista asioista julkisesti huudella ihmisille vaan hiljaa maksetaan velat pois.

Joo on monia jotka ei velkojaan maksa, mutta on myös monia jotka velkansa maksaa. Tuo on taas yksi ennakkoluulo mitä luottotiedottomiin yleistetään.

Yhteistyössä