Olipa asiakaspalvelija!

• Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ärsyyntynyt vieras
Kiehun vieläkin, vaikka aikaa soitostani Elisan asiakaspalveluun on jo reilu pari tuntia.
Sanoin heti alkuun valittavani ja olevani oikeastaan jo valmiiksi pahalla tuulella.Ei enää alaikäinen poikamme halusi kännykkäliittymänsä omalle nimelleen jotta voi halutessaan vaihtaa myös operaattoria. ja tietysti myös siksi että haluaa hoitaa omat laskunsa itse.
No, tästä operaatiosta oli seurauksena että tuli perheen yhteinen puhelilasku jossa oli vielä pojankin liittymä laskutettuna. Eilen tuli sitten pojan nimellä (nimi oli muuten väärin vaikka osoite ja puh.nro oikein) päällekkäiseltä ajalta.
Yritin sitten selvittää tätä tuplalaskutusta (koska poika on armeijassa) ja että mikä on homman nimi.
Asiakaspalvelija väittää jokaiseen väitteeseeni että kaikki on ok, mitä nyt vokaalit on siinä pojan oman laskun etunimessä menneet väärin. No sanoin ettei meillä asu sen nimistä henkilöä jolle lasku on osoitettu.
Olin varmasti ihan asiallinen joskin ehkä loppua kohti ärsyyntynyt asiakaspalvelijan asenteesta.
Lopuksi pyysin että saisi puhua hänen esimiehensä kanssa koska hänellä ei ollut kaikkia valtuuksia asian hoitamiseen. Lupasi jättää tälle soittopyynnön. Puhelua ei ole vielä muuten tullut. Kysyin vielä asiakaspalvelijan nimeä, niin tämä asiakaspalvelija lyö luurin korville!!
Että semmoista asiakaspalvelua.
Olen itsekin ollut paljon asiakapalvelussa joten tiedän siitä jonkun verran. Aina on painotettu sitä, että asiakasta ei saa loukata vaan on oltava viimeiseen asti korrekti.

Elisalla pissii kintuille aina tuo palvelu.. mullakin lähettivät laskuja osotteeseen jossa en ollut asunu 3 vuoteen joka ei ollut edes se missä liittymä oli (netti kyseessä). kun kävin sulkemassa liittymän niin ne ei saanu sitä siltikään suljettua vaan yrittivät laskuttaa. ja kun se viimein suljettiin niin yrittivät vielä sen jälkeen laskuttaa... joo, niillä ei toimi toi homma, ei...

no asiakaspalvelijan esimies ei välttämättä pysty mitään tehä, koska puhelu saatto mennä ihan mihin call centeriin tahansa. toisekseen aspalaisten ei tartte kertoo nimeään. (tosin ei ne kyllä ikinä saa laittaa luuriakaan kiinni)

mut harmi että et saanu tuota asiaa selville :( laita asiakaspalautetta ehdottomasti niin palvelua voidaan parantaa. joissaki paikoissa pitää soittaa vaihteeseen asiakaspalaute asioissa koska ne ei aina kuulu aspalaisille.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Elisalla pissii kintuille aina tuo palvelu.. mullakin lähettivät laskuja osotteeseen jossa en ollut asunu 3 vuoteen joka ei ollut edes se missä liittymä oli (netti kyseessä). kun kävin sulkemassa liittymän niin ne ei saanu sitä siltikään suljettua vaan yrittivät laskuttaa. ja kun se viimein suljettiin niin yrittivät vielä sen jälkeen laskuttaa... joo, niillä ei toimi toi homma, ei...
Mielenkiinnolla täällä odottelen, tuleeko sitä esimiehen puhelua koskaan, kun katkaisi tuon puhelunkin noin.
Pojan on vaikea armeijassa ollessaan alkaa selvitellä ko. asiaa. Ei pääse varmaan ihmisten aikoihin nettiin (jos ollenkaan) saati että voisi sieltä alkaa soitella tuonne asiakaspalveluun. Eikä hänelle voi soittaa päivällä palvelusaikaan kun ei saa pitää puhelinta mukana. Sitäpaitsi kaikki paperit on täällä kotona satojen kilometrien päässä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
no asiakaspalvelijan esimies ei välttämättä pysty mitään tehä, koska puhelu saatto mennä ihan mihin call centeriin tahansa. toisekseen aspalaisten ei tartte kertoo nimeään. (tosin ei ne kyllä ikinä saa laittaa luuriakaan kiinni)

mut harmi että et saanu tuota asiaa selville :( laita asiakaspalautetta ehdottomasti niin palvelua voidaan parantaa. joissaki paikoissa pitää soittaa vaihteeseen asiakaspalaute asioissa koska ne ei aina kuulu aspalaisille.
Tiedän ettei se esimieskään varmaan asialle mitään voi, mutta saisinpa astaa sinne palautetta aspan käytöksestä ja toivoa parempaa koulutusta ja perhedytystä tehtävään.
Jos tuollainen linja jatkuu, pian vaihdetaan kaikki liittymät muualle.

Mä oisin tosi huolestunu jos mun äiti tai kuka tahansa muu kun minä pystyis hoitamaan mun puhelimen liittymäasioita. Soittasin hirveen huutoraivopuhelun operaattorille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mielenkiinnolla täällä odottelen, tuleeko sitä esimiehen puhelua koskaan, kun katkaisi tuon puhelunkin noin.
Pojan on vaikea armeijassa ollessaan alkaa selvitellä ko. asiaa. Ei pääse varmaan ihmisten aikoihin nettiin (jos ollenkaan) saati että voisi sieltä alkaa soitella tuonne asiakaspalveluun. Eikä hänelle voi soittaa päivällä palvelusaikaan kun ei saa pitää puhelinta mukana. Sitäpaitsi kaikki paperit on täällä kotona satojen kilometrien päässä.
melkein veikkaan että turha odottaa että ne soittaa sieltä.. kannattaa tehdä valitus ja yrittää soittaa sinne uudestaan kun tunteet rauhottuu.. ite menetin hermoni tosta vikasta laskusta ja lauoin muutamia totuuksia ja sanoin suoraan että en maksa ja sillä siisti. ei sitten tarvinnu maksaa...

ap

Tiedän ettei se esimieskään varmaan asialle mitään voi, mutta saisinpa antaa sinne palautetta aspan käytöksestä ja toivoa parempaa koulutusta ja perhedytystä tehtävään.
muoks.kirjoitusvirhe

ap

Tiedän ettei se esimieskään varmaan asialle mitään voi, mutta saisinpa antaa sinne palautetta aspan käytöksestä ja toivoa parempaa koulutusta ja perehdytystä tehtävään.
muoks.kirjoitusvirhe

dna
Vaihdoimme viime elokuussa operaattoria ja sekä mieheni että minun puhelin laskut muuttuivat 50-80 e/lasku---> 20-30e/lasku, puhelimen käyttömme ei ole muuttunut vain laskujen summa. Olemme ny jälkikäteen ajatelleetkin että Elisa on veloittanut meiltä jo vuosia ylimääräistä/ jotain tuplia, koska ero firmojen välillä on ollut noin huomattava.

Väsytystekniikka toimii myön noihin, pommitat puhelimella niin kauan että saat esimiehen yhteystiedot tai että hän todella soittaa sinulle. Näin ensimmäisellä kerralla, hyvä jos onnistut saamaan sen puhelun päälliköltä.

Tiedän ettei se esimieskään varmaan asialle mitään voi, mutta saisinpa astaa sinne palautetta aspan käytöksestä ja toivoa parempaa koulutusta ja perhedytystä tehtävään.
no juu sinnehän sen ois saanu kätevimmin. ja samalla saada jotain kommenttia ja anteekspyyntöäkin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä oisin tosi huolestunu jos mun äiti tai kuka tahansa muu kun minä pystyis hoitamaan mun puhelimen liittymäasioita. Soittasin hirveen huutoraivopuhelun operaattorille.
On sovittu pojan lähtiessä armeijaan, että me huolehditaan täällä sen asioista sillä aikaa.Ja tuo kyseenalainen lasku tuli meille kotiin eilen, eli sen jälkeen kun poika lähti armeijaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
On sovittu pojan lähtiessä armeijaan, että me huolehditaan täällä sen asioista sillä aikaa.Ja tuo kyseenalainen lasku tuli meille kotiin eilen, eli sen jälkeen kun poika lähti armeijaan.
Lisäänpä vielä sen verran, että mulla on oikeus kuitenkin valittaa siltä osin noista päällekkäisistä laskuista kuin ne ovat miehen nimellä; minulla on Elisalla miehen antama valtuutus sinne. Jos vaikka se pojan lasku olisikin oikein, niin miehen lasku ei välttämättä ole; nimittäin laskujen päivämäärät ei meidän mielestä täsmää.
Jaaion kyllä soittaa ja valittaa niin kauan että saan jotakin asiallista palautetta asiaan.

..
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt vieras:
...Sanoin heti alkuun valittavani ja olevani oikeastaan jo valmiiksi pahalla tuulella....
"Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan"

..Olen itsekin ollut paljon asiakapalvelussa joten tiedän...Aina on painotettu sitä, että asiakasta ei saa loukata vaan on oltava viimeiseen asti korrekti.
Jokut oikein laskee sen varaan...mutta monesti esimieskin kyllä näkee ja kuulee, mistä kulloinkin oikeasti tuulee..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
...Sanoin heti alkuun valittavani ja olevani oikeastaan jo valmiiksi pahalla tuulella....
"Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan"

..Olen itsekin ollut paljon asiakapalvelussa joten tiedän...Aina on painotettu sitä, että asiakasta ei saa loukata vaan on oltava viimeiseen asti korrekti.
Jokut oikein laskee sen varaan...mutta monesti esimieskin kyllä näkee ja kuulee, mistä kulloinkin oikeasti tuulee..
Tarkoitatko että itse käytöselläni provosoin tätä aspaa? Vai mitä tarkoitat? Oikeasti yritin olla kohtelias, koska tiedän mitä kaikkea p-aa aspa voi saada niskaansa, ja siksi oli mielestäni reilua varoittaa ko. henkilöä jo etukäteenkin. Vaikka mitä ja miten yritin aspalta kysyä tai perustella omaa kantaani, niin seinä oli aina vastassa. Lopuksi tosiaankin löi luurin korville.

En itse korottanut puhelun aikana ääntäni, en haistatellut. Yritin vain saada vastauksia, jotka minäkin olisin ymmärtänyt. Mitään selvennystä en asiaan kuitenkaan saanut. Olen edelleen yhtä tietämätön laskuja koskevissa kysymyksissä kuin ennen puhelua.
Nyt tuon puhelun jälkeen olen kyllä täällä itsekseni puhissut ja sadatellut *hakkaa päätään seinää*

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Mäkin olen saanut nimenomaan Elisan puhelinpalvelussa ihan luokattoman huonoa palvelua. Kyllä kiukutti silloin koko loppupäivän, ja asia jäi ratkaisematta...
Aikaisemmin ei ole ollut asiakaspalvelun kanssa ongelmia; asiat on saatu ratkaistua ja selvitettyä hyvässä hengessä. Siksikin tämä kiukuttaa...

Yhteistyössä