Ärsyyntynyt vieras
Kiehun vieläkin, vaikka aikaa soitostani Elisan asiakaspalveluun on jo reilu pari tuntia.
Sanoin heti alkuun valittavani ja olevani oikeastaan jo valmiiksi pahalla tuulella.Ei enää alaikäinen poikamme halusi kännykkäliittymänsä omalle nimelleen jotta voi halutessaan vaihtaa myös operaattoria. ja tietysti myös siksi että haluaa hoitaa omat laskunsa itse.
No, tästä operaatiosta oli seurauksena että tuli perheen yhteinen puhelilasku jossa oli vielä pojankin liittymä laskutettuna. Eilen tuli sitten pojan nimellä (nimi oli muuten väärin vaikka osoite ja puh.nro oikein) päällekkäiseltä ajalta.
Yritin sitten selvittää tätä tuplalaskutusta (koska poika on armeijassa) ja että mikä on homman nimi.
Asiakaspalvelija väittää jokaiseen väitteeseeni että kaikki on ok, mitä nyt vokaalit on siinä pojan oman laskun etunimessä menneet väärin. No sanoin ettei meillä asu sen nimistä henkilöä jolle lasku on osoitettu.
Olin varmasti ihan asiallinen joskin ehkä loppua kohti ärsyyntynyt asiakaspalvelijan asenteesta.
Lopuksi pyysin että saisi puhua hänen esimiehensä kanssa koska hänellä ei ollut kaikkia valtuuksia asian hoitamiseen. Lupasi jättää tälle soittopyynnön. Puhelua ei ole vielä muuten tullut. Kysyin vielä asiakaspalvelijan nimeä, niin tämä asiakaspalvelija lyö luurin korville!!
Että semmoista asiakaspalvelua.
Olen itsekin ollut paljon asiakapalvelussa joten tiedän siitä jonkun verran. Aina on painotettu sitä, että asiakasta ei saa loukata vaan on oltava viimeiseen asti korrekti.
Sanoin heti alkuun valittavani ja olevani oikeastaan jo valmiiksi pahalla tuulella.Ei enää alaikäinen poikamme halusi kännykkäliittymänsä omalle nimelleen jotta voi halutessaan vaihtaa myös operaattoria. ja tietysti myös siksi että haluaa hoitaa omat laskunsa itse.
No, tästä operaatiosta oli seurauksena että tuli perheen yhteinen puhelilasku jossa oli vielä pojankin liittymä laskutettuna. Eilen tuli sitten pojan nimellä (nimi oli muuten väärin vaikka osoite ja puh.nro oikein) päällekkäiseltä ajalta.
Yritin sitten selvittää tätä tuplalaskutusta (koska poika on armeijassa) ja että mikä on homman nimi.
Asiakaspalvelija väittää jokaiseen väitteeseeni että kaikki on ok, mitä nyt vokaalit on siinä pojan oman laskun etunimessä menneet väärin. No sanoin ettei meillä asu sen nimistä henkilöä jolle lasku on osoitettu.
Olin varmasti ihan asiallinen joskin ehkä loppua kohti ärsyyntynyt asiakaspalvelijan asenteesta.
Lopuksi pyysin että saisi puhua hänen esimiehensä kanssa koska hänellä ei ollut kaikkia valtuuksia asian hoitamiseen. Lupasi jättää tälle soittopyynnön. Puhelua ei ole vielä muuten tullut. Kysyin vielä asiakaspalvelijan nimeä, niin tämä asiakaspalvelija lyö luurin korville!!
Että semmoista asiakaspalvelua.
Olen itsekin ollut paljon asiakapalvelussa joten tiedän siitä jonkun verran. Aina on painotettu sitä, että asiakasta ei saa loukata vaan on oltava viimeiseen asti korrekti.